Aquis néven megújul a 18 éves Minor
A megújult cégnél hangsúlyos üzletág marad az eddigiekben is fókuszban álló, a felhasználóik globális működési folyamatait támogató rendszerintegráció (pl. integrált kommunikáció, csoportmunka stb.). A komplex informatikai szolgáltatásokkal (informatikai infrastruktúra és rendszerintegráció egyben) abban is segít partnereinek, hogy üzleti sikereik eléréséhez hogyan használják az informatikát a biztonságosabb és költséghatékonyabb működés megvalósítására. A cég további növekedési lehetőséget lát a biztonsági megoldások továbbfejlesztésében, valamint a különböző szintű tevékenységkihelyezések megvalósításában.
A közép- és nagyvállalatok számára létrehozandó üzleti megoldások jelentik a cég tevékenységi portfoliójának további bővülését. Ez a pillér biztosíthatja egy modern cég számára az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát, a belső folyamatok gyorsaságát és a döntéseket segítő adatok azonnali rendelkezésre állását. Termékszinten ennek a cég azon alkalmazásimplementációs megoldásai és saját fejlesztései felelnek meg, mint pl. az ügyfélhívó, a CRM és webportál integrációból kifejlesztett professzionális ügyfélkezelő rendszerek, vagy a könnyen integrálható dokumentumkezelő és ügyviteli back-office megoldások. A fenti stratégiai elemnek is köszönhetően az Aquis szeretné kiterjeszteni, illetve tovább erősíteni jelenlétét az üzleti szférán kívül a kormányzati és önkormányzati területeken is. Az eddiginél nagyobb hangsúly tevődik az exportra. A következő években (2008-2009) az exporttevékenység kiterjesztésével párhuzamosan – partnerei és leendő képviseletei révén – külföldi terjeszkedését kívánja megalapozni az Aquis úgy, hogy 2010-re már kiépített nemzetközi hálózattal rendelkezzen. Legelső célpontja Románia, de a cég jó lehetőségeket lát az elmúlt években EU-hoz csatlakozott többi régiós országban, valamint a gyorsan fejlődő Oroszországban is.
A Prím Online kérdéseire Dobozi Péter a következő válaszokat adta:
- a cég további céljai között szerepel a többcsatornás elérés, kontrollált és gyorsabb ügyfél-kiszolgálás, szolgáltatás-minőségi garanciák nyújtása, integrált menedzsment információk adása, tranzakciós képessége;
- a Minor nevet sem termékre, sem szolgáltatásra, sem más célra nem szándékoznak megtartani;
- a személyi és vezetői erőforrások terén a név- és stratégiaváltás miatt nem terveznek változtatásokat,
- a holding cég neve a továbbiakban is Minor marad.
Kapcsolódó cikkek
- Aquis: 51,6 millió forintos közhálós megbízás
- 7300 végponti intézményt szolgál ki a KözHáló Ügyfélszolgálat
- AQUIS: Új névvel, 11. éve a CeBIT-en
- Vizitdíj-automaták a MINOR-tól
- Tulajdonosváltás és kinevezés a MINOR-nál
- 40%-os árbevétel-növekedés ért el a Minor
- Symantec Platinum partner lett a Minor
- Minor-megoldások a Paksi Atomerőmű informatikai kockázatainak csökkentésére
- IP telefónia telepítést és hálózatbővítést végez a MINOR a Deloitte-nál
- E-ügyintézés a Veszprémi Önkormányzatnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.