AQUIS: Új névvel, 11. éve a CeBIT-en
Hannoverben a "Big Touch", az "e-Point" és a "Glassy"
forrás Prim Online, 2007. március 19. 11:37
Az AQUIS Informatika Zrt. (volt MINOR Rendszerház Zrt.) idén már 11. alkalommal vesz részt a hannoveri CeBIT-en. A március 15-21. között zajló Informatikai és Telekommunikációs világkiállításon nem csak a cég újabb, saját fejlesztésű és gyártású termékei (pl. „BankPoint”, „TicketLine”) debütáltak, de megújult arculatával is első ízben mutatkozott be a vállalat. A szakma éves seregszemléjén, hagyományosan a legnagyobb magyar standon – mintegy 80 m2-en – a 13 féle infokioszk és ügyfélhívó AQUIS-terminál még 3 napig várja az érdeklődőket.
Az AQUIS Informatika Zrt. azon ritka magyar informatikai vállalatok közé tartozik, amely már több mint egy évtizede – hagyományosan a legnagyobb magyar standon – mutatja be termékeit a CeBIT Informatikai és Telekommunikációs világkiállításon. Idén tavasszal, a már ismert infokioszk és ügyfélhívó rendszerei mellett több újdonsággal is szolgál a cég a vásárra ellátogatók számára.
Az AQUIS 80 m2-es standján (17-es pavilon, C52-es stand) az előző években bemutatott termékek mellett olyan, piaci igényekkel összhangban álló – főleg az egészségügyi és a közlekedési szektor számára fejlesztett – kioszkjai tekinthetők meg először, mint pl. a multimédiás alkalmazásokhoz ajánlott, óriás képernyős „Big Touch”. Ugyanitt látható az elegáns kivitelű, üveg felülettel rendelkező „Glassy”, és az ergonómikus kialakítású, mozgáskorlátozottak számára is használható és e-ügyintézésre ajánlott „e-Point”. A virtuális menetjegyiroda összes funkcióját magában foglalja a „TicketLine”, és hogy a bankig se kelljen elfáradnia az ügyfélnek, az AQUIS kifejlesztette az itt bemutatásra került, széles körű banki szolgáltatásokat nyújtó „BankPoint”-ot is.
Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója elmondta: „Regionális fejlődésünk megalapozásához nagyszerű színtér az idei CeBIT, ahol ismét óriási az érdeklődés termékeink iránt. Jellemzően jó kapcsolatokat ápolunk és teremtünk külföldi ügyfelekkel és partnerekkel, és ezek nagyszerű alapot teremthetnek egy nemzetközi hálózat kiépítéséhez is”.
Mint ismeretes, idén márciustól új névvel, stratégiát és arculatot váltva új pályáján halad tovább az AQUIS Informatika Zrt. konszolidálva termék- és ügyfélportfolióját, az exportra és a külföldi terjeszkedésre nagy hangsúlyt fektetve halad előre a cég. A vállalat, céljai szerint két éven belül eléri a tőzsdeképességet, majd 2010-re legalább egy területen piacvezetővé válik.
Az AQUIS 80 m2-es standján (17-es pavilon, C52-es stand) az előző években bemutatott termékek mellett olyan, piaci igényekkel összhangban álló – főleg az egészségügyi és a közlekedési szektor számára fejlesztett – kioszkjai tekinthetők meg először, mint pl. a multimédiás alkalmazásokhoz ajánlott, óriás képernyős „Big Touch”. Ugyanitt látható az elegáns kivitelű, üveg felülettel rendelkező „Glassy”, és az ergonómikus kialakítású, mozgáskorlátozottak számára is használható és e-ügyintézésre ajánlott „e-Point”. A virtuális menetjegyiroda összes funkcióját magában foglalja a „TicketLine”, és hogy a bankig se kelljen elfáradnia az ügyfélnek, az AQUIS kifejlesztette az itt bemutatásra került, széles körű banki szolgáltatásokat nyújtó „BankPoint”-ot is.
Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója elmondta: „Regionális fejlődésünk megalapozásához nagyszerű színtér az idei CeBIT, ahol ismét óriási az érdeklődés termékeink iránt. Jellemzően jó kapcsolatokat ápolunk és teremtünk külföldi ügyfelekkel és partnerekkel, és ezek nagyszerű alapot teremthetnek egy nemzetközi hálózat kiépítéséhez is”.
Mint ismeretes, idén márciustól új névvel, stratégiát és arculatot váltva új pályáján halad tovább az AQUIS Informatika Zrt. konszolidálva termék- és ügyfélportfolióját, az exportra és a külföldi terjeszkedésre nagy hangsúlyt fektetve halad előre a cég. A vállalat, céljai szerint két éven belül eléri a tőzsdeképességet, majd 2010-re legalább egy területen piacvezetővé válik.
Kapcsolódó cikkek
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől