Húsz országban aktív a Kürt
A Kürt magyar piacra fejlesztett termékeit és szolgáltatásait a nemzetközi piaci elvárásoknak megfelelően csomagolva értékesíti. Külföldön a legnépszerűbbnek a Kürt Biztonsági Intelligencia csoportjának termékei, a legális hackelés, a logelemzés, a biztonsági oktatás és a hálózati nyomozati tevékenységek (network forensics) bizonyultak. A Kürt által alkalmazott információbiztonsági megközelítés unikumnak számít a világon azáltal, hogy komplexitásában kezeli, összefűzi a különböző információbiztonsági területeket. A nemzetközi értékesítésre és az üzletfejlesztés támogatására a Kürt 2006-ban dedikált nemzetközi csapatot hozott létre. A 10 fős szakembergárda feladata, hogy kiaknázza az Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában rejlő üzleti lehetőségeket.
Sikeres piacbővítési tevékenységének köszönhetően a Kürt információbiztonsági termékei ma már Európa mellett a Közel-Keleten és az USA-ban is keresett árucikkek. A Kürt megbízói között katari, New York-i pénzintézetek, dubai nagyvállalatok szerepelnek és kilátásba került egy közel- keleti leányvállalat nyitása is.
Az információbiztonsági piac bővítése mellett az adatmentés nemzetközi karrierjére is nagy hangsúlyt helyez a Kürt. Amellett, hogy német és osztrák leányvállalatai ebben az üzletágban is eredményesen működnek, az idei év elején a cég megnyitotta cseh, román, francia és szaúdi-arábiai kereskedelmi képviseletét. A képviseletek a Kürt értékesítő partnereként működnek, franchise jelleggel. Az újabb – lengyel és olasz – ügyfélszolgálati irodák nyitása már előkészítés alatt van.
Az adatmentési szolgáltatás értékesítése mellett a Kürt a technológiáját is piacra dobta. Teljes adatmentési know-how-ját 2007 elején vásárolta meg a vietnámi és az egyiptomi kormány. A Kürt alapítása óta először, önálló termékként értékesítette legrégebbi üzletágának teljes tudásanyagát (adatmentési dokumentációkat), kiépítette ügyfeleinél a Magyarországon is technikai kuriózumnak számító tiszta terű laboratóriumot, és felkészítette a Kürt-adatmentés technológiájának használatára a külföldi szakembereket. Az adatmentési technológiák kutatása és fejlesztése továbbra is a Kürt Csoportnál zajlik.
A kiterjedt nemzetközi hálózat létrejöttében fontos szerepe van a CeBIT-nek. A világkiállításon idén már 15. alkalommal szerepelt a magyar vállalat. A hannoveri találkozások nyomán sikerült több európai megállapodást kötnie, és egyiptomi partnerével is itt találkozott a Kürt.
A társaság a következő területeken tevékenykedik külföldön.
- Logelemzés
- Legális hackelés
- Biztonsági oktatás
- Hálózati nyomozati tevékenység
- Kockázatmenedzsment
A Kürt kockázatmenedzsment terméke a vállalatok működési kockázatainak kezelésére koncentrál, illetve megvilágítja, hogy az egyes működési kockázatok milyen hatással vannak a különböző üzleti folyamatokra.
- Üzleti folyamatmenedzsment
- Data Defender
- Adatmentés
A sajtótájékoztatón referenciákkal kapcsolatos kérdésemre a vezérigazgató azt a választ adta, hogy a távol-keleten általában állami hivatalok, a közel-keleten egyéni ismeretségek alapján különböző területről származó megbízók a jellemzők. Európában aKürt partnerhálózatával jut el a felhasználókig.
Kapcsolódó cikkek
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.