Wapos ügyintézés a budaörsi önkormányzatnál
A Pannon kezdeményezője és hosszú ideje támogatója a különböző mobil kormányzati fejlesztéseknek. Az új technológiai eljárásoknak a tesztelése az igazgatási gyakorlatban hozzájárul ahhoz, hogy a közigazgatási reform ügyfélbarát jellege egyre inkább megfeleljen a kor követelményeinek.
A gyakorlati megoldások mellett a Pannon az elméleti háttér megszületését is támogatja szakértelmével és anyagi segítségével, így nyolc szak- és egyetemi tankönyv jelenik meg az elektronikus közigazgatás témájában. Ezek a városi, önkormányzati térinformatikáról és a műhold felvételekről készített területrendezési térképekről, a helyzettudatos mobiltechnológia igazgatási alkalmazásáról, az önkormányzati információs stratégiákról, az új felfogású igazgatási közönségszolgálat bemutatásáról és az önkormányzat legjobb elektronikus igazgatási gyakorlatairól, az államigazgatás központi információs rendszereiről, valamint a digitális, részvételi televíziózásban rejlő igazgatási lehetőségekről szólnak.
Kapcsolódó cikkek
- Húszmilliós bírság a Pannonnak - megtévesztő reklámokért
- Új tarifacsomagokkal havi 1000 percet ajándékba ad a Pannon
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Jövőre már bankkártyával is fizethetünk adót az APEH-hivatalokban
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Európában is hír a budaörsi wap-szolgáltatás
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Használt mobilért jelentős kedvezmény 3G-képes készülékre a Pannonnál
- Közösségi portál a Pannontól
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.