Indul az interaktív AOL TV
Az AOL vezetői a Time Warner-fúziótól többek között régóta dédelgetett álmuk, az interaktív televíziózás sikerre vitelét is várják. A nyáron Amerikában induló AOL TV szakértők szerint először oldhatja meg a legnagyobb problémát: túlléphet az interaktív tévézés terjedésének lökést adó vonzó programok hiányán. Az egyesített óriásnak nagy kiterjedésű kábeltévé-hálózata lesz, az előfizetőknek pedig set-top-boxokat adva a Time Warner programjait interaktív módon terjesztheti.
Az interaktív tévézés jelentősen átalakíthatja a fogyasztói szokásokat. Az AOL TV-n futó CNN nézői például az árfolyamokat figyelve gombnyomásra adhatnak tőzsdei megbízásokat, a hasonló érdeklődésű nézők írásos formában on-line beszélgethetnek egymással, aki pedig lemaradt egy sorozat egyik részéről, megnézheti annak szöveges összefoglalóját az új darab alatt.
A tengerentúlon várhatóan a set-top-boxok ellenőrzéséért folyik majd a csata, az AOL Time Warner mellett a Microsoft sem akar kimaradni a jövő ígéretes elektronikus kereskedelmi megoldásából, ezért az AT&T kábeltévé-hálózatának az ellátására kötött szerződést. A másik oldal készülődését az is jelzi, hogy az AOL már a Time Warnerrel kötött megállapodás előtt 200 főt foglalkoztatott az AOL TV programjainak fejlesztésére. A társaság emellett tavaly 1,5 milliárd dollárt fektetett a General Motorshoz tartozó Hughes Electronicsba annak érdekében, hogy annak műholdas DirecTV szolgáltatásához AOL set-top-boxokat fejlesszen.
Közben más vetélytársak is műsorkészítésük koncentrálása mellett döntöttek: a Walt Disney-birodalomhoz tartozó ABC News és a New York Times közös szerkesztésben adja majd műsorát a tévén és az interneten keresztül. Első lépésként csütörtöktől kezdve napi 15 perces videóanyagot sugároznak ugyanabban az időpontban a két cég internetes oldalán. A műsor elsősorban az amerikai elnökválasztási kampány eseményeit kíséri figyelemmel. Az ABC News hírcsatornán is közeledik egymáshoz a két fél, először az egészségügyi és technológiai szakműsorok szerkesztését egyesítik, nem zárva ki a módszer kiterjesztésének későbbi lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo esetleg az AOL-lal védekezik a Microsoft ellen
- Megvalósulhat az egységes belépőrendszer
- Együtt bűnhődik a Google, a Microsoft és a Yahoo
- Egészségügyi szolgáltatást indított a Microsoft
- EMMH: új tévé nem lesz, központi portál viszont igen
- Egyszerűen a HD-ről
- 5 GB ingyen tárhely a Hotmailen
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- A Microsoft mégis megtartja a Hotmail nevet
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz
Most is a Debreceni Egyetem a legjobb választás
Megjelent az online általános felsőoktatási felvételi tájékoztató, melyben a Debreceni Egyetem valamennyi jövő szeptemberben induló képzése, köztük hét új mesterszak is megtalálható. A Debreceni Egyetem jövőre is az ország legszélesebb képzési kínálatával várja a felvételi előtt állókat.
Helyezd át zökkenőmentesen Google Fotóidat az ASUSTOR NAS-odra!
Miután véget vetettek az ingyenes korlátlan tárhelynek, a Google Fotók már csak 15 GB tárhelyet kínál ingyen. Fénykép- és videógyűjteményed folyamatos bővülésével a 15 GB tárhely gyorsan megtelik. Ahelyett, hogy minden hónapban több tárhelyért fizetnél, miért nem viszed át a fényképeidet egy ASUSTOR NAS-ra? Hosszú távon pénzt takarít meg és nagyobb biztonságot nyújt.
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.