A Google a legértékesebb márka

MTI Sajtóadatbank, 2007. április 24. 08:48
A Google a legértékesebb márka ma a világon a Millward Brown piackutató szerint. Ezzel az internetes böngésző letaszította az első helyről a Coca-Colát.
Az intézet szerint a Google mint márka 66 milliárd dollárt ér, a Coca-Cola 44 milliárddal a negyedik helyre került. A második helyen a General Electric áll 62 milliárd dollárral, a harmadikon a Microsoft 55 milliárddal.

A legsikeresebb német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc.
Kulcsszavak: Google +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32