A Websense vételi ajánlatot tett a SurfControlra
- Az 1000 felhasználó alatti rendszerek egyszerűbb és költséghatékonyabb integrálásának lehetősége. (A Websense elsősorban a kis- és középvállalati részesedésének növekedését várja a felvásárlástól, az integrált megoldásoknak köszönhetően.)
- A Websense portfoliójának kibővülése, a végfelhasználóknak szélesebb körű megoldások ajánlhatóak.
- „Verhetetlen” promóciók várhatóak a jelenlegi ügyfelek megtartására és új ügyfelek szerzésére.
- A SurfControl viszonteladók és végfelhasználó nem maradnak támogatás nélkül („No partners left behind” program) — a SurfControl partnerek a már megszokott árakon újíthatják meg előfizetéseiket és 2010-ig a SurfControl jelenlegi web- és e-mail biztonsági megoldásainak terméktámogatása is biztosított lesz.
- A SurfControl által korábban felvásárolt BlackSpider szolgáltatás széles körű promóciója, amely „szoftvert mint szolgáltatást” kínál.
- Teljes körű védelem – az e-mail biztonsági megoldások a Websense biztonsági programcsomagjaiban is elérhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- A Dell 8 ezres leépítésre készül
- Negyedik hetében a sztrájk a Deutsche Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.