Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
Szász Dániel 35 éves, közgazdász diplomával rendelkezik. Pályafutását a General Motors Csoportnál kezdte, ahol 1994-től különböző menedzseri és pénzügyi vezető pozíciókban dolgozott az Opel vállalatainál Magyarországon és Németországban. 2002-től a GM Daewoo Central and Eastern Europe ügyvezető igazgatói feladatát látta el.
A szakembert 2004. január 1-jével nevezték ki a T-Online Magyarország Zrt. (korábban Axelero Rt.) pénzügyi vezérigazgató-helyettesi posztjára. Az azóta eltelt időszakban pénzügyi ismeretei mellett jelentős szakmai tapasztalatra tett szert a telekommunikációs piacon és vállalatirányításban. Pénzügyi vezetői munkájának köszönhetően Magyarország vezető internetszolgáltatójának eredményessége 2004 óta folyamatosan javul. Szász Dániel részese lett a Magyar Telekom Csoport egyik legdinamikusabban növekvő üzleti területe, a szélessávú internet ugrásszerű elterjesztésének, továbbá jelentős szerepet játszott az [origo] internetes portál piacvezető pozíciójának elérésében és megtartásában, valamint a T-Online Magyarország által az utóbbi időszakban végrehajtott akvizíciókban (iWiW közösségi portál, Adnetwork online marketingszolgáltató).
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Magyar Telekom: további integráció
- Új termékigazgató a Fujitsu Siemens Computers Kft.-nél
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.