Jelentős bővülést vár az idén az LCP Kft.
Jelentős, 50 százalékot meghaladó forgalom-bővülést vár a magyar tulajdonban lévő, egyebek mellett navigációs készülékeket forgalmazó LCP Systems Kft. - mondta Horváth Csaba, a társaság társtulajdonosa az MTI-nek.
A növekedést elsősorban attól várják, hogy egyre nagyobb a kereslet a GPS technológiák iránt.
A navigációs eszközök magyarországi piacán mintegy 45 százalékos részesedéssel rendelkező vállalat éves forgalma mintegy 8 milliárd forint.
A cég PDA-k és logisztikai eszközök forgalmazásával kezdte tevékenységét, a termékpaletta mostanra kibővült smartphone-ok, mobiltelefon-kiegészítők, vonalkód-eszközök, navigációs eszközök forgalmazásával. A LCP Systems 2005-ben alakította meg pozsonyi irodáját, a tavaly pedig a bukarestit.
Az LCP Systems Kft. a piac törvényes és tiszta működéséért "tiszta forrásból" címen önálló projektet indított. A kampány célja megkülönböztetni a szabályos körülmények között az országba kerülő termékeket, a bár legális csatornákon keresztül importált, de számtalan jogszabályt súlyosan sértve forgalmazott, bizonytalan eredetű és még bizonytalanabb garanciájú árucikkektől. Az így vásárolt készülékekhez például nem jár magyar nyelvű használati utasítás, nem jár az adott márkára jellemző terméktámogatás, és a szervizek szolgáltatása sem elérhető.
A kampány részeként a vállalat az általa importált termék dobozán feltünteti a kampányt szimbolizáló lógót és az LCP Systems hologramos matricáját. Az akció nemcsak a hivatalos kereskedelmi utat hivatott jelölni, hanem az LCP Systems által nyújtott garanciális és szakmai hátteret is. A készülékekhez biztosítják a kétéves garanciát és a hazai szerviztámogatást.
Kapcsolódó cikkek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.