Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
A Microsoft Magyarország Dynamics-üzletága kiemelkedően teljesített idén, különösen igaz ez a most lezáruló pénzügyi év utolsó időszakára: júniusban minden munkanapra jutott egy új ügyfél.
Az éves növekedés így a tavalyi eredményekhez képest 35%-os, amely számottevően felülmúlja az előre tervezettet. „A 22 új júniusi ügyfél közül 4 cég a tízmilliárd Ft feletti árbevételt elérő nagyvállalatok, 12 cég a középvállalati körből került ki, 6 cég pedig a kisebb, 500 millió Ft alatti árbevételt elérő cégekhez tartozik. Az adatokból jól látszik, hogy nemcsak a stratégiai fontosságú középvállalati szegmensben, de egyre inkább a nagyvállalatok körében is alternatíva lett a Microsoft Dynamics, illetve a kisvállalatok felé való nyitás is sikeres termékeink bizonyos verzióival – emelte ki Ambrus Zsolt, a Microsoft Dynamics üzletág igazgatója.
A pénzügyi év során több mint 100 kis-, közép- és nagyvállalat vásárolt Microsoft Dynamics megoldást, akik közül egyre többen veszik igénybe a Dynamics termékekkel integrált Microsoft vállalati portál, üzleti intelligencia és kommunikációs megoldásait is. Microsoft-megoldást választott többek között a Fibernet Kommunikációs Zrt., a Műszertechnika, a HRP, a Kaba-Elzett, a Ghibli, az ICO Író- és Irodaszereket Gyártó és Forgalmazó Zrt., a Vimpex Drink, a Herlitz, Provident Pénzügyi Zrt., az Intertechnika Kft., a PENTA Általános Építőipari Kft., a Vitaplus, a GÉV-Huniber, a Clearwater, a Ciklo csoport, a Per-kor, a Granuflex, a Nimbusz, a Stamag-Ireks, a Vatera, valamint hat gépjármű-forgalmazó cég, több nyomda, három mezőgazdasági termelő és értékesítő szövetkezet, egy önkormányzat, és még számos kis-, közép- és nagyvállalat.
A pénzügyi évben emellett tovább bővült a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszereihez készült iparági megoldások száma, amely tovább szélesíti a vertikális vállalatirányítási rendszerek piacát.
Ebben az évben a Microsoft Magyarország partnerei a következő területekre fejlesztettek vagy honosítottak iparági megoldást, melyek száma így mára megközelíti a húszat:
- nyomdaipar (Datorg Team Kft.)
- gépjármű-kereskedelem (Multisoft Számítástechnika Kft., VT-Soft Kft., Xapt Hungary Kft.)
- élelmiszer-ipari gyártás (LLP Budapest Kft.)
- építőipar (rEVOLUTION Software Kft.)
- önkormányzatok (Fisyco Hungary Kft.)
- agrárlogisztika (Monet 2000 Kft.)
- logisztika, szállítmányozás (Humansoft Elektronika Kft. , LLP Budapest Kft., Projekt-Informatika Kft.)
A 2007-es pénzügyi év árbevétel és ügyfélszám tekintetében legsikeresebb Microsoft-partnerei az XAPT, a MultiSoft, a rEVOLUTION SOFTWARE, a VT SOFT, a Fisyco, az Update Consulting, a Karádi Rendszerház, a Project-Informatika és az LLP Budapest lettek.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.