Új vezérigazgató a Sharp Electronics Europe élén
A Sharp Electronics kinevezte új európai elnökét: 2007 július 1-jétől Toshiyuki Tajima felelős az összes európai értékesítési leányvállalatért, valamint betölti a Sharp International Business Group helyettes vezérigazgatója funkciót is. Tajima Hans Kleis utódja, aki személyes okok miatt június végén mondott le tisztségéről.
Toshiyuki Tajima elnöke és vezérigazgatója a Sharp Electronics (Europe) GmbH-nak, egyúttal elnöke a cég lengyelországi gyártóüzemének is a Sharp Manufacturing Poland Sp.zo.o-nak.
A 60 éves Tajima 1969 óta dolgozik a Sharpnál. Az elmúlt években a Sharp USA vezérigazgatója, a Sharp Telecommunications elnöke Európában, valamint a Sharp lengyelországi Torunban található LCD modul gyárának elnöke volt.
“Európa az egyik legfontosabb piac cégünk számára. Az elmúlt pénzügyi évben 14%-kal növekedett európai értékesítésünk. Célom, hogy fenntartsam ez a kétszámjegyű növekedést az elkövetkezendő években is. A Sharp Európát a jövő piacának tekinti” - mondta Tajima.
A napenergia-rendszerek, a dokumentumkezelő megoldások és az LCD televíziók jól jövedelmező piaci szegmensére fókuszálva a japán technológiai vállalat az elmúlt három pénzügyi évben közel megduplázta e termékek forgalmát a kontinensen. A 2006-os pénzügyi évben az eladások 493 milliárd jenre (3,4 milliárd euró), míg a működési profit 8,1 milliárd jenre (52,5 millió euró) emelkedett, így a Sharp Japánon kívüli tevékenységének 26%-a származik európai üzleteiből.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.