A norvég légierő és haditengerészet frissítette IFS megoldásait
A Norvég Védelemlogisztikai Szervezet (NDLO) szerződést kötött az IFS-sel a légierő és a haditengerészet meglévő karbantartási és logisztikai megoldásainak IFS Applications 7-re történő frissítésére. A szerződés összesen mintegy 8 millió amerikai dollár értéket képvisel.
A Norvég Fegyveres Erők 1997 óta az IFS ügyfelei. Az IFS integrált logisztikai és karbantartási megoldásokat nyújt egyebek között a repülőgépek és hajók számára a Norvég Királyi Légierő (LFK) 1998-ban bevezetett IMAS megoldásán, valamint a Norvég Királyi Haditengerészet (SFK) 2000-ben bevezetett SJŘMAST megoldásán keresztül.
Az NDLO frissített IFS megoldása a Norvég Fegyveres Erők SAP rendszeréhez interfészen keresztül fog kapcsolódni.
A légi- és hadiipar egyike az IFS piaci célterületeinek. Egyebek mellett a US Air Force-nak is az IFS szállít megoldást az ECSS (Expeditionary Combat Support System) projekt kapcsán, melynek keretében az IFS megoldása az Oracle rendszerével kerül integrálásra. Az IFS Applications olyan fejlett standard funkcionalitást foglal magában, mely megfelel a hadsereg szigorú követelményeinek is a karbantartás, valamint az eszközök rendelkezésre állása tekintetében. Az IFS teljesen integrált PDM (Product Data Management), flotta menedzsment és projekt menedzsment megoldásai a további komponensekkel együtt megkönnyítik a működést, miközben menedzselik a tervezést, a gyártás és a folyamatos alkatrész-ellátás logisztikai folyamatait a termék teljes életciklusa mentén.
Az IFS légi- és hadiipari ügyfelei közé tartoznak a brit és a norvég fegyveres erők, valamint az Egyesült Államok védelmi szervezetei. A polgári légi közlekedés MRO felhasználói többek között a Finnair, a Bristow Helicopters, az Aero-Dienst GmbH, a Hawker Pacific és a Jet Turbine Services. Az IFS olyan OEM cégeknek is biztosít megoldásokat, mint a General Dynamics, a Lockheed Martin, a Eurofighter konzorcium, a BAE SYSTEMS, a Saab és a GE Transportation.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.