Erős évet zárt a Cisco Systems
Erős évet zárt a világ legnagyobb távközlési és számítógéphálózat-építője, az amerikai Cisco Systems: a július végén zárult üzleti évben forgalma 22,6 százalékkal, 34,9 milliárd dollárra nőtt, adózott eredménye 31,4 százalékkal 7,3 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbihoz képest.
A július 28-án végződött utolsó üzleti negyedben 1,9 milliárd dollár lett az adózott eredmény, 25 százalékkal több, mint egy évvel korábban, amikor 1,5 milliárd dollár volt. A forgalom a negyedben 18,1 százalékkal, 9,4 milliárd dollárra bővült. Az elemzők 9,275 milliárd dolláros forgalmat vártak.
A cég az elemzői várakozásokat meghaladó eredményeit a fejlett informatikai hálózati berendezések jó konjunktúrájával indokolta.
A folyó üzleti év első negyedére a Cisco 16 százalékos növekedéssel 9,45 milliárd dolláros forgalmat vár, egész évi forgalomnövekedését 13-16 százalékra teszi.
A harmadik negyedben a Cisco 34 százalékkal 1,9 milliárd dollárra, részvényenként 30 centre növelte adózott eredményét, az egy évvel korábbi 1,4 milliárd dollár, részvényenként 22 cent után. A cég bevétele 7,3 milliárd dollárról 8,9 milliárd dollárra bővült.
A tavaly júliussal zárult pénzügyi évben a Cisico Systems adózott eredménye 5,58 milliárd dollárra nőtt az előző 4,7 milliárdról. A bevétel 28,5 milliárd dollárra emelkedett 24,8 milliárdról.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai megoldások és kihívások a KKV Summit 2025 konferencián
Május 7-én ismét megrendezésre kerül a magyar középvállalkozások egyik legfontosabb éves eseménye, a KKV Summit 2025 konferencia. A rendezvény a budapesti Mol Campusból kerül megrendezésre, ahol a hazai gazdaság vezető szereplői, sikeres vállalatvezetők és szakértők osztják meg tapasztalataikat a vállalkozásokat érintő legnagyobb kihívásokról és azok lehetséges megoldásairól.
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.