Auditált internet
A méréshez a piackutató cég oldalanként egyedi mérőkódot állít elő, amely nem más, mint egy HTML programrészlet. Ezt a kódot az adott site tulajdonosa beilleszti az auditálni kívánt oldalakba, és ennek alapján a Webaudit szerveren futó szoftver számlálja az oldalak letöltését, továbbá az odalátogató felhasználók számát. A mérési rendszer, amely mind technikai, mind terminológiai szempontból megfelel a nemzetközi gyakorlatnak, az előző egy, hét és tizennégy napról, valamint az előző egy hónapról készít statisztikákat.
Az auditált adatokat a Medián honlapján, egyelőre jelszóval védett területen helyezték el, de hamarosan minden érdeklődő számára nyilvánosan is hozzáférhetők lesznek.
Számos magyarországi tartalomszolgáltatóhoz hasonlóan a MatávNet is csatlakozott a rendszerhez. A piacvezető internetszolgáltató [origo] nevű portálját és az [origo] Freemail ingyenes levelezőrendszert auditáltatja. A mérés alapján már most kimutatható, hogy a MatávNet tartalomszolgáltatásai a leglátogatottabb magyar weboldalak.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tematikus kutatások
- Ünnep a weben
- Ingyenes internet-hozzáférés Olaszországban
- Internetlátogatottság-mérés az AGB Hungarytól
- Méteres felbontású orosz űrtérképek a neten
- Bővíti szolgáltatásait a Fotexnet.hu
- Minőségi javulás a keresőkben, mennyiségi ugrás a szolgáltatásokban
- Felmérés az internetes bankolásról
- Újabb (s)portál
- A VNU Budapest megvásárolta a Startlap portált
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A Huawei a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
Már csak pár napja maradt belépni a nyilvántartásba azoknak a hazai vállalatoknak, amelyekre kiterjed a NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az EY. Résen kell lenniük a konszolidált beszámolót készítő társaságok tagvállalatainak is, hiszen elég cégcsoport szinten elérni a meghatározott minimum bevételt és létszámot, hogy rájuk is vonatkozzanak a kötelezettségek. Az óvatlan szervezetek számára a mulasztás súlyos bírsággal, sőt a vezető eltiltásával is járhat.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.