Az iPhone percdíjak 10%-a az Apple-é lesz Európában
A szerződést mindhárom eddig kiválasztott európai exkluzív partnerével, azaz a brit O2-vel, a francia Orange-al és a német T-Mobile-al azonos feltételek mellett kötötte meg az Apple. A gyártó emellett azt is kikötötte, hogy a szolgáltatók nem forgalmazhatják támogatott előfizetésekkel, azaz az általuk szabott árnál olcsóbban az iPhone-t. Mindez példátlannak számít a készülékgyártók és a mobilszolgáltatók eddigi viszonyában, mivel mostanáig jószerivel minden esetben az utóbbiak szabták a feltételeket, nyereségrészesedés átadásáról pedig hallani sem akartak. Igaz viszont, hogy most cserében a szolgáltatók kizárólagos jogot kapnak egy-egy ország piacán a sikeres készülék forgalmazására, ráadásul nagyon is valószínű, hogy azok a vásárlók, akik megengedhetik maguknak az igencsak borsos árú zenelejátszós telefont, az átlagnál jóval többet használják majd a drágább mobilszolgáltatásokat is. Szakértők szerint az Apple politikája ösztönzést adhat a mobiltelefon-gyártóknak arra, hogy ők is hasonló feltételeket próbáljanak kicsikarni partnereikből.
Az FT úgy értesült, hogy az Apple és a három mobilszolgáltató az augusztus 31-én kezdődő berlini IFA kiállításon jelenti majd be hivatalosan a partneri viszonyt. Az Apple korábban már beszámolt arról, hogy idén év végén csak a nagyobb piacokon, azaz Németországban, Franciaországban és Nagy-Britanniában dobja piacra az iPhone-t, míg a többi európai országba jövő év elején érkezik a készülék, egyelőre ismeretlen áron.
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.