Új vezető az Active Visionnél
Schütz Gergely személyében 2007. szeptember 1-jétől új PR- és kommunikációs igazgatót nevezett ki az Active Vision Kft. A szakember ezt megelőzően a Synergon Informatika Nyrt vállalati kommunikációjáért felelős igazgatója volt, korábban az Mmd PR ügynökségnél dolgozott olyan ügyfelekkel, mint a General Electric, a Holcim vagy az OKI Printing Solutions, ezt megelőzően pedig a Honvédelmi Minisztérium kommunikációs tanácsadójaként tevékenykedett.
Az új pozíció létrehozását az Active Vision markáns piaci fellépése és növekedése indokolta. A kommunikációs vezető feladata lesz a jövőben – egyebek mellett – a szervezet kommunikációs és értékesítési stratégiájának összehangolása, végrehajtása, illetve az Active Vision és termékeinek ismertebbé tétele.
Az Active Vision 1999 óta meghatározó szereplő a nagyvállalati tartalomkezelő rendszerek, webes informatikai megoldások piacán. A kutatói-fejlesztői szerepből kilépve immár egy éve önállóan szolgál ki számos hazai pénzintézetet és biztosítótársaságot. Legismertebb terméke a SIWWWA CMS, amely az OTP Csoport teljes internetes, a Magyar Telekom intranetes oldalait kezeli, de a rendszer megtalálható még az Erste Bank, az ING Csoport, a Groupama, valamint az Allianz Hungária weboldalain is.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.