Apple Premium Reseller márkabolt már a WestEndben is
2007. szeptember 15-én nyitja meg kapuit az ötödik Apple Premium Reseller (APR) márkabolt. Idén még legalább két újabb Apple Premium Reseller üzlet nyílik Magyarországon.
Az Apple magyarországi képviseletének statisztikái alapján az elmúlt évben megduplázódott az Apple termékek értékesítési volumene, mely azt bizonyítja, hogy egyre szélesebb a Macintosh felhasználók köre. A mindinkább növekvő vásárlói kedvnek és igényeknek köszönhetően hivatalosan 2007. szeptember 15-én, szombaton délelőtt 10.00 órakor a WestEnd City Center bevásárlóközpontban nyitja meg kapuit az ötödik
Apple Premium Reseller (APR) márkabolt. A bevásárlóközpont első emeletén található új üzlet az Apple termékek és a kiegészítők széles palettájával várja az otthoni és a professzionális felhasználókat egyaránt.
Az Apple Premium Reseller hálózat első tagja Budapesten, az Andrássy úton nyílt 2005-ben. Ezt követően még négy bolttal bővül az üzletlánc a fővárosban a Széna téren, a Rózsakert és a MOM Park üzletközpontokban és most a WestEndben. Magyarországon - Budapesten és egy vidéki nagyvárosban - hamarosan még további két Apple Premium Reseller üzlet nyílik.
Az Apple termékek az APR üzletek mellett megvásárolhatóak a retail üzletekben és a hagyományos viszonteladóknál, valamint az online Apple Store-ban, a www.apple.hu oldalon.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.