Elhelyezték a Pannon új székházának alapkövét
A Pannon a székház tervezésekor és építésekor is hű marad elkötelezettségéhez, amely a leginkább környezettudatos hazai társaságok egyikévé teszi: az új irodaház organikusan épül be a természetbe. Az épület a nyolchektáros völgy területének mindössze 7,55 százalékát foglalja majd el a megengedett 30 százalék helyett. A terület 69 százalékát megőrzik zöldterületként, bár az előírás mindössze 40 százalék lenne.
Az ünnepségen Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és információs igazgatója köszöntötte a vendégeket, majd a társaság vezérigazgatója, Ove Fredheim beszélt az interaktív iroda koncepciójáról, és arról, hogyan járul hozzá a Pannon további sikereihez. Ove Fredheim elismerően szólt a projekt építészeti, a Zoboki, Demeter & Társaik Építésziroda, illetve a beruházást megvalósító cégek, az Arcadom Építőipari Zrt. és a Narva Kft. munkájáról.
Garamhegyi Ábel államtitkár, az infokommunikáció mindennapi életben betöltött modernizációs szerepét, és a telekommunikációs vállalatok gazdaságfejlődésre gyakorolt hatását emelte ki. Keller László, Törökbálint polgármestere elmondta, milyen változásokkal tekint Törökbálint egy ilyen jelentős gazdasági társaság érkezése elé. Jan Edvard Thygesen, a Telenor ügyvezető alelnöke és kelet-közép-európai tevékenységének irányítója a Pannon norvég anyavállalata által az interaktív iroda koncepciójának alkalmazásában szerzett tapasztalatokról szólt beszédében.
A beszédeket követően Ove Fredheim és Jan Edvard Thygesen, valamint Sokorai István, az Arcadom vezérigazgatója és Mikael Berg, a Narva ügyvezető igazgatója helyezte el az alapkövet. Az új székház 26 520 m2 – a parkolókkal együtt 34 890 – alapterületen helyezkedik majd el, s mintegy 1200 munkaállomás lesz majd benne.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.