CODA pénzügyi megoldások vállalatmérettől függetlenül
A CODA Group, a pénzügyi rendszerek specialistája bejelentette „Software as a Service” (Szoftvert Szolgáltatásként – Saas) nevű kezdeményezését, amelynek célja a CODA pénzügyi rendszerek hozzáférhetőségének kiszélesítése.
A CODA termékeit támogató technológiai platformok hosszú sora most egy újabb megoldással bővül: a vállalat egy olyan, on-demand alkalmazáscsomag összeállítását tűzte ki célul, amely az SaaS program szellemében készül el. Ez a megoldás – a Financials és a kizárólag Angliában hozzáférhető Dream termékek mellett – a CODA alapvető pénzügyi alkalmazásainak körét gazdagítja majd.
A CODA stratégiájának középpontjában továbbra is az áll, hogy olyan szoftveres megoldásokat biztosítson a pénzügyi vezetők és azok munkatársai számára, amelyek a vállalat méretétől és a használt technológiai platformtól függetlenül megfelelnek minden üzleti kihívásnak. Az SaaS növekvő népszerűsége indokolja a CODA „multi-platformok” iránti elkötelezettségét, amely lehetővé teszi, hogy olyan termékportfoliót fejlesszen ki, amely a vállalatok szélesebb köre számára is alkalmazható. Ezen új stratégiai irányvonal eredményeképp a CODA számviteli rendszerei kielégítik majd mind a 10 főt, mind a több tízezer alkalmazottat foglalkoztató vállalatok számviteli rendszerekkel szemben támasztott igényeit.
A CODA továbbra is nagy figyelmet szentel a tradicionálisabb szolgáltatási modellekre, arra alapozva, hogy az egyes szolgáltatások közötti választás minden vállalat esetében az egyedi stratégiai és technológiai elvárásoktól függ. Multi-platfrom stratégiáját tovább folytatva a CODA minden egyes ügyfele számára az adottságainak leginkább megfelelő technológiát és szolgáltatáscsomagot fogja biztosítani.
Az SaaS-ről és az on-demand szoftverekről
Az SaaS (Software as a Service) technológia az üzleti szoftverek piacának újdonsága. Az SaaS szakít a hagyományokkal, és a jövőben teljes egészében helyettesítheti a drága rendszer-telepítéseket, rendszerfrissítéseket és –karbantartásokat, helyettük egy könnyen kezelhető, gyorsan megtérülő, böngésző-alapú megoldást és ehhez kapcsolódó szolgáltatáscsomagot kínálva.
Az SaaS szolgáltatásai közé tartoznak az ügyfelek számára kínált ún. on-demand szoftverek is. Az on-demand szoftverek egy teljesen új korszakot nyitnak meg az informatikai rendszerek integrációja terén. A vállalatok ugyanis ennek köszönhetően valós időben képesek a piaci feltételek érzékelésére és az ezekre adott reakciókra. Nincs szükség a szoftverek megvásárlására, az ügyfél csupán szolgáltatásként veszi azokat igénybe. A külső rendszeren tárolt szoftver-adatbázisra egy böngészőn keresztül bárhol, bárhonnan felcsatlakozhat, és a „bérelt” szoftvert tetszés szerinti ideig használhatja, a kiválasztott on-demand szoftverek körét pedig bármikor bővítheti, vagy szűkítheti.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.