Boltokban az Xbox-os Halo 3
Az éjféli premier előtt órákkal hosszú sorok alakultak ki az amerikai üzletek előtt, azonban semmilyen incidensről vagy egyéb problémáról nem érkezett hír. A Reuters által megkérdezett első vásárlók mind lelkesen nyilatkoztak a játékról, hozzátéve, hogy sokukat éppen a Halo széria késztette arra, hogy az Xbox 360-at válasszák. A Microsoft 2004-ben 125 millió dollár értékben adott el Halo 2 kópiákat az első napon, most pedig a harmadik epizóddal szeretnék elérni a 140 milliót, amivel felülmúlnák minden idők legnagyobb bevételét hozó mozipremierjét is – igaz persze, hogy egy mozijegy jóval kevesebbe kerül, mint a Halo 3 egy példánya. A Microsoft 2005. novemberben dobta piacra az Xbox 360 játékkonzolt, ám a készülék az eddigi viszonylag kedvező eladási mutatók ellenére egyelőre nem hozott profitot a cégnek. A vállalat reményei szerint a Halo 3 sorsfordító mérföldkőnek bizonyul majd ebben a tekintetben, habár az is valószínű, hogy az új játék sikere önmagában nem mozdítja majd elő túlzott mértékben a már két éve a piacon lévő konzol eladásait.
Az utolsó generációs játékkonzolok közül az újfajta szemléletet hozó, a videójátékokat eddig nemigen kultiváló női és idősebb célcsoportokat is magával ragadó, és nem mellékesen vetélytársainál olcsóbb Nintendo Wii a legnépszerűbb világszerte. Ugyanakkor a riválisainál egy évvel korábban érkezett Xbox 360 is viszonylag stabil pozíciót vívott ki magának, éppen a sikeres játékprogramoknak köszönhetően. Eközben az utóbbi idők amerikai árcsökkentéseinek hatására a Sony PlayStation 3 is kezd lassan magára találni, azonban újabb hátrányt jelent a Sony számára, hogy miközben a Nintendónak ott van a Zelda és a sportjátékok, a Microsoftnak pedig a Halo 3, addig a talán legfontosabb PlayStation játéknak számító Grand Theft Auto IV október helyett csak jövő tavasszal kerül kiadásra.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett.
Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.
Az okosórák mellett jönnek az okoscipők és okoszoknik
A technológiai fejlődés és a testre szabhatóság alakítják a jövő fitnesztrendjeit: az edzések az elkövetkező években egyre inkább adatvezérelt, személyre szabott élménnyé válnak. A virtuális és kiterjesztett valóság alapú edzések, a játékos elemekkel gazdagított edzésprogramok, és az egyre népszerűbb viselhető okoseszközök – például okosórák és okoskarkötők – segíthetnek abban, hogy a testmozgás hatékonyabb és élvezetesebb legyen.
Megérkezett Magyarországra az Omoda 5
Az első helyen végzett az OMODA és JAECOO márkák gyártója, a Chery Automobile a kínai piacon az új autók minőségével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget vizsgáló jelentés szerint a kínai brandek között. A közel 20 fejlett intelligens vezetéstámogató technológiával felszerelt OMODA 5 az elkövetkező hetekben Magyarországon is kapható lesz.
A Sony kibővíti LinkBuds termékcsaládját
A Sony két vezeték nélküli fülhallgatóval (LinkBuds Fit és LinkBuds Open), valamint a LinkBuds Speakerrel bővítette LinkBuds termékcsaládját.