Új CODA on-demand vállalati számviteli rendszer
A CODA Group, a globális pénzügyi rendszerek specialistája és a salesforce.com, az on-demand üzleti szolgáltatások piac- és technológiai vezetője bejelentették stratégiai szövetségüket, amelynek keretében a CODA elsőként fog már eleve on-demand módon működő pénzügyi rendszereket fejleszteni a salesforce.com Force.com on-demand platformjára. A CODA új szolgáltatása, a CODA 2go valós idejű, globális on-demand pénzügyi rendszert kínál minden vállalat számára, mérettől függetlenül. A szövetség megalakulásának bejelentésére a salesforce.com Dreamforce ’07 elnevezésű Felhasználói és Fejlesztői Konferenciáján került sor, San Francisco-ban.
“A CODA on-demand pénzügyi rendszere mutatja meg igazán a Force.com platform erejét az alkalmazások igény szerinti kifejlesztése és elérhetősége terén” – mondta George Hu, a salesforce.com marketingigazgatója. „A CODA-val azt a közös célt tűztük ki, hogy a jövőben minden felhasználó teljesen on-demand módon kezelhesse és oszthassa meg üzleti információit.”
“A Software as a Service szolgáltatás a CODA ’nyitott platformok’ iránti elkötelezettségének logikusan következő kiterjesztése. Azáltal, hogy a CODA 2go-t a salesforce.com Force.com platformján fejlesztettük, a CODA a vállalatok sokkal szélesebb köre számára tette elérhetővé termékportfolióját” – mondta Jeremy Roche, a CODA vezérigazgatója. „A CODA 2go egy erőteljes, egységes főkönyvön alapuló számviteli rendszer, amely megoldást nyújt a 10 főt, és a több tízezer alkalmazottat foglalkoztató vállalatok számára egyaránt. A megfelelő pénzügyi ellenőrizhetőség a kis és a nagyméretű vállalatok esetében egyformán fontos, amelyet a CODA 2go ugyanúgy biztosít a pénzügyek területén, mint a Salesforce a CRM területén.”
A CODA 2go első kiadása várhatóan 2008 elején jelenik meg, egy bevétel-kezelő eszköz formájában, amely eladási megbízásokat összeállító és kezelő, számlageneráló és készpénz-kezelő funkciókat is tartalmaz. A CODA 2go alkalmazás röviddel ezután beszerzési, illetve széles spektrumú pénzügyi-menedzsment szolgáltatásokkal is bővülni fog.
A CODA emellett bemutatta új, CODA Integrator for salesforce.com-nevű integrációs alkalmazását is, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a salesforce.com Force.com platformjának és CRM alkalmazásainak, illetve a CODA jelenlegi vállalati számviteli rendszere, a Financials integrációját, egy integrált front-to-back office alkalmazást hozva ezzel létre.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.