Sms-figyelő reklámszóró szoftvert fejleszt a Motorola
A Google és társai után most a Motorola is be akar törni a kulcsszóalapú hirdetések piacára, mivel egy olyan alkalmazáson dolgozik a cég, amely figyeli az sms-eket, ezentúl pedig az üzenetekben lévő kifejezésekhez kapcsolódó reklámokat jelenítene meg - olvasható a brit Times magazin mai számában. Kenneth Keller, a mobilgyártó marketingstratégiáért felelős vezetője elmondta, hogy ha a szoftver például az éhség vagy az étel szavakat észleli, akkor a közeli éttermek reklámait juttatná el a rendszer a felhasználóhoz, ám ugyanúgy működne ez más kulcsszavak esetében is. A szoftver azonban nem csupán a rövid szöveges üzenetek átfésülésére képes, hanem a telefonbeszélgetések ugyanezen célból történő lehallgatására és az elhangzottak kielemzésére is.
A Motorola tisztában van az adatvédők aggályaival, a vállalat képviselői azonban kijelentették, hogy a felhasználók személyes jogait a legmesszebbmenőkig tiszteletben fogják tartani, és elmondták, ők nem kémprogramot fejlesztenek, mivel az alkalmazás csakis az előzetes beleegyezést követően lép majd működésbe.
Kapcsolódó cikkek
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját
- Tovább terjeszkedik az Etarget
- Motorola MOTO U9 zenetelefon
- A "szájpropaganda" a leghatékonyabb reklám
- Az EU az sms-díjakat is csökkentené
- Beépített GPS-vevővel bővített Motorola MC70 PDA
- Motorola Wimax modem asztali számítógépekhez
- A sikeres keresőmarketing 10 szabálya
- Testre szabott reklámok: két év előny
- A marketingesek 3 igazsága
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.