Halo 3 videójátékkal csábítja váltásra az Xbox-tulajdonosokat a Microsoft
Az akció az Xbox Live online szolgáltatás előfizetőire érvényes, ha eredeti Xbox játékkonzollal rendelkeznek és november 21. és december 21. között vásárolnak Xbox 360 készüléket. A feltételekhez tartozik az is, hogy a vásárlóknak Xbox Live Gold előfizetésre kell váltaniuk, ami persze magasabb díjakat is jelent a számukra.
A Microsoft minden idők legnagyobb videójátékot kísérő reklámkampányával, szeptember 25-én adta ki a Halo 3-at, amelyből már elővételben 1,7 millió példány kelt el világszerte, az első 24 órában pedig 170 millió dolláros forgalmat produkált. A hihetetlenül sikeres szoftver hatására az első héten közel kétszer annyi Xbox 360-at értékesítettek, mint máskor. A konzol iránti kereslet ugyanakkor azóta nagyjából visszaállt a megszokott mértékűre, így aztán a Microsoft a karácsonyi szezonban ismét igyekszik felhasználni a Halo 3 vonzerejét az eladások fellendítésére.
Kapcsolódó cikkek
- Szülői felügyelet funkció is lesz a családi Xboxban
- Családi Xbox-szal szorítaná vissza a riválisokat a Microsoft
- Jasper: új Xbox 360 architektúra 2008-ban
- Függetlenedik a Microsofttól a Halót fejlesztő szoftvercég
- Bombasiker a Halo 3
- Boltokban az Xbox-os Halo 3
- Felkerült a netre a teljes Halo 3 játék
- Több Wii fogyott, mint Xbox 360 és PS3 együttesen
- Péntektől Európában is olcsóbb az Xbox 360
- 7,1 millió Xbox Live-felhasználó
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.