Felsővezetők új pozícióban a Xeroxnál
A Xerox Magyarország Kft. két új felsővezetőt nevezett ki idén ősszel. Elődjeik nemzetközi szinten folytatják pályafutásukat a Xeroxnál.
A Xerox egyúttal személyváltozást jelent be a következő üzletágvezetői pozíció tekintetében is: 2007. november 1-jétől Kányi Tamás (31) a Xerox Magyarország Kft. irodatechnikai üzletágának regionális (Magyarországon kívül Horvátországra és Szlovéniára kiterjedő) kereskedelmi igazgatója. Az új felsővezető legfőbb feladatának tekinti, hogy olyan üzleti modellt és partnerstratégiát valósítson meg, amellyel a Xerox a márkakereskedőkkel együttműködve hosszút távon is megőrzi meghatározó piaci szerepét a közép- és nagy teljesítményű irodatechnikai dokumentumkezelő berendezések piacán. Kányi Tamás 2003-ban csatlakozott a Xeroxhoz, ezt megelőzően a cég márkakereskedői partnerhálózatának vezetője volt. Felsővezetői pozícióba történő kinevezésével Novák Miklóst (44) váltja, aki a Xerox szlovén leányvállalatának ügyvezető igazgatójaként folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkek
- Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
- Pataki Dániel az RSPG alelnöke
- Távozik az Ericsson-elnök
- Stewart Oldroyd lett az SAP Hungary ügyvezető igazgatója
- Xerox Phaser 6130: lézernyomtatás elérhető áron kisvállalkozásoknak
- Új vezető az Allied Telesis-nél
- Uj CEO az Adobe-nál
- Leváltották a Time Warner vezérigazgatóját
- Új-zélandi ügyvéd Vint Cerf utódja az ICANN élén
- Új színes Xerox multifunkciós eszközök
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.