Symantec: befejeződött a Vontu felvásárlása
A Symantec bejelentette, hogy 2007. november 30-án végleg befejeződött a Vontu felvásárlása. A Symantec és Vontu között létrejött akvizíciós megállapodást 2007. november 5-én jelentették be. A felvásárlás értéke 350 millió dollár, mely összeget készpénzben, illetve kötvényekben egyenlíti ki a Symantec.
Az adatvesztés elleni megoldások segítenek a vállalatoknak megakadályozni a tárolt vagy használatban lévő bizalmas és védett információk elvesztését. A Vontu termékei kiegészítik a Symantec jelenlegi portfoliójába tartozó végpont és hálózatvédelmi, illetve tárolási megoldásokat, melynek köszönhetően a felhasználók számára a piac legátfogóbb adatvesztés elleni szolgáltatását nyújtja a Symantec. Az akvizíció a Symantec és a Vontu erős kapcsolatára épül, amely a Symantec Security 2.0-val kapcsolatos elképzelésének meghatározó eleme. A Security 2.0 nem csak a védelmi rendszerekre és eszközökre fókuszál, hanem magát az információt is megvédi.
Kapcsolódó cikkek
- Symantec: Vontu-akvizíció 350 millió dollárért
- Symantec: szilárd második negyedév
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- A Symantec 200 millió USD költségcsökkentést tűzött ki célul
- A Symantec felvásárolja az Altiris-t
- A Symantec szilárd második üzleti negyedévet zárt
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Sven Schuldt a Symantec új regionális igazgatója
- A 2006-os pénzügyi évet szilárd negyedik negyedévvel zárja a Symantec
- A Symantec első EMEA alelnökévé nevezte ki John Brigdent
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.