Cisco virtuális tárgyaló már cégek között is
A Procter & Gamble a Cisco TelePresence System 3000 típusú virtuális tárgyalóival több mint 40 országban működő irodáit kapcsolja össze.
A Cisco TelePresence technológiáját a cégek általában a döntéshozatali folyamatok gyorsítása, az utazások csökkentése, a kommunikáció és az együttműködés javítása, vagy a szűkre szabott erőforrások – például szakértők, specialisták – könnyebb elérhetősége érdekében alkalmazzák. „Több tényező, köztük a hatékonyabb üzletvitel iránti igény, a globális felmelegedéssel kapcsolatos aggodalmak és a vizuális kommunikáció területén bekövetkezett technológiai előretörés miatt egyre nagyobb érdeklődés tapasztalható a TelePresence technológia iránt” – tette hozzá Ira Weinstein, a Wainhouse Research vezető elemzője és partnere.
TelePresence – már különböző cégek között is
A Cisco a vállalatok közötti Cisco TelePresence architektúra kifejlesztése során szorosan együttműködött több jelentős távközlési szolgáltatóval, köztük a BT-vel. A Cisco TelePresence a fejlett hangtovábbítási, nagyfelbontású video- és interaktív csoportmunka-eszközöket a hálózaton, mint platformon integrálja. A BT által jelenleg is alkalmazott Unified Communication Video Collaboration is a Cisco TelePresence megoldásán alapul.
A Cisco TelePresence biztonságos kapcsolatot és kiváló minőséget garantál a végpontok között. Ennek köszönhetően a szervezetek kihasználhatják az intenzívebb ügyfélkapcsolatok, a szorosabb beszállítói lánc, a személyes eszmecserék és tárgyalások, valamint a jobb ügyfélszolgálat nyújtotta előnyöket. A Cisco TelePresence a kifinomult technológiai megoldásoknak köszönhetően a személyes találkozás benyomását kelti.
A vállalatok közötti Cisco TelePresence architektúra átfogó biztonságot nyújt a végpontnál a azonosítás és titkosítás révén. A vállalati hálózaton a tűzfal és a NAT traversal, a szolgáltatói hálózaton pedig a topológia elrejtése és az MPLS VPN hálózatok teremtik meg a biztonságos kapcsolatot. A topológia elrejtése a Cisco XR 12000 Multi-Service Blade segítségével, a session border funkció révén történik. A NAT és a tűzfal traversal a Cisco Unified Border Element-en keresztül valósul meg. A végfelhasználónak csak ki kell választania címtárból, hogy mely helyszíneket kívánja összekapcsolni, majd egyetlen gombnyomással lefoglalhatja a termeket és meghívást küldhet a résztvevőknek.
A Cisco TelePresence vegyes rendszerkörnyezetben
A Cisco nem csak azt teszi lehetővé a szolgáltatók számára, hogy kereskedelmi célú, vállalatok közötti Cisco TelePresence szolgáltatásokat hozzanak létre egy már bizonyított referenciaarchitektúrán, hanem lehetőséget teremt a szabványos videokonferencia-eszközökkel való összekapcsolásra is.
A Cisco TelePresence képes együttműködni a szabványos videokonferencia-eszközökkel, így azok összekapcsolhatóak a Cisco TelePresence System 3000 és a Cisco TelePresence System 1000 rendszerekkel. A jelenlegi termékcsalád továbbfejlesztése gyakorlatilag az összes szabványos videokonferencia-rendszerrel biztosítja az együttműködést. Az együttműködést a Cisco TelePresence Multipoint Switch és a Cisco Unified Video Conferencing biztosítja, amelyek a szabványos videokonferencia adatfolyamának több pont közötti közvetítését is támogatják. Támogatott szabványok többek között a CIF, a H.323 és a G.711 A Cisco TelePresence együttműködési funkciói 2008 második negyedévétől lesznek elérhetők.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- Jubileumi Cisco Expo a Web 2.0 jegyében
- Cisco I-Prize díj az új technológiai ötletekért
- PKI-konferencia: hálózatok metamorfózisa
- Cégvásárlással javítja WiMAX-szolgáltatásait a Cisco
- Cisco IP telefonrendszer a most megnyíló BSR Centerben
- Cisco-Microsoft összefogás a hálózatok és a szoftverek jobb együttműködéséért
- Cisco-minősítés a NextiraOne-nak
- Cisco koncepció a következő generációs adatközpontokról
- A Cisco a biztonságtechnológiai videoelemzés szabványosításáért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.