Értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettes az Invitelnél
Az Invitel Zrt. Zsembery Györgyöt nevezte ki az újonnan létrehozott értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettesi pozíció ellátására. Ebben a szerepben felel minden direkt és indirekt értékesítési csatorna, a teljes lakossági és üzleti szolgáltatásportfolió, illetve a szegmensmenedzsment, a marketingkommunikáció, az üzleti intelligencia és az üzletfejlesztési területek irányításáért.
Zsembery 2004-ben csatlakozott az Invitelhez és azóta marketingvezérigazgató-helyettesként végezte munkáját. Az Invitelt megelőzően 2000 és 2004 között a Budapest Bank (GE Capital Hungary) lakossági termékmenedzsment és üzletfejlesztési vezetőjeként, 1995 és 2000 között pedig az ARGOSZ Biztosító marketingvezetőjeként szolgált.
Kapcsolódó cikkek
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- Az Adobe új EMEA alelnököt nevezett ki
- Új kereskedelmi igazgató a CHS Hungary Kft.-nél
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Telekommunikációs veterán az Interoute alelnöki székében
- Vezetőváltás a hazai Apple élén
- Új ügyvezető a Konica Minolta Magyarország élén
- Új ügyvezető az LLP Budapestnél
- Új pénzügyi vezérigazgató-helyettes csatlakozik a Vodafone Magyarországhoz
- Magyar pénzügyi igazgató az olasz Avnetnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.