Hatmilliárddal lép a magyar nyomdapiacra az Infopress Group
Az Infopress Group (IPG), a legnagyobb dél-kelet-európai nyomdai cégcsoport zöldmezős beruházás keretében több mint hatmilliárd forintos beruházással jelenik meg a magyar piacon. A beruházás hátterében az áll, hogy Magyarországon a nyomdaipari piac mérete dupla akkora, mint Romániában, ahonnan az utóbbi években az Infopress jelentős mennyiségű exportja érkezett Magyarországra.
A nyomda építése tavaly év végén kezdődött és a létesítmény várhatóan 2008 szeptemberében kezdi meg a működést. Az épület alapterülete 70 000 m2 és Budapesttől 30 km-re, Vácott épül. A zöldmezős beruházás 120 embernek ad majd munkát a környéken.
Az izlandi KVOS befektetőcsoport tavaly októberben két vállalattal alapította meg az Infopress Group-ot, a 2005-ben felvásárolt romániai Infopresszel es a bulgáriai Delta+ vállalattal. Az Infopress Group jelenleg két zöldmezős létesítményben érdekelt: a váci nyomdán kívül Bukarestben is indul egy beruházása.
Az Infopress Group forgalma 2007-ben elérte a 80 millió eurót, míg a 2008-ra tervezett bevétel várhatóan 110 millió lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A VT-Soft tőkeemeléssel tulajdonrészt vásárolt az MPC Szoftver Kft.-ben
- Az Nvidia bekebelezi a fizikai gyorsítócsipeket fejlesztő Ageiát
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- A Microsoft megvásárolta a norvég Fast keresőprogram-fejlesztőt
- "A száz legjobb munkahely 2008-ban" - hatodik a Cisco
- Új kereskedelmi igazgató a CHS Hungary Kft.-nél
- Akvizícióval bővítette Microsoft Dynamics NAV üzletágát az XAPT Hungary Kft.
- Kétszámjegyű növekedést ért el az IFS 2007-ben
- Újragondolja árait az eBay
- 7 milliárdra számít az Econet.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.