Zebra hőnyomtatók a Super Bowlon
A 2008-as amerikai futballdöntőt február 3-án rendezték az arizonai Glendale-ben, a University of Phoenix 63 400 férőhelyes stadionjában. A különböző ott elhelyezett rendszereknek arra volt szükségük, hogy a helyszínen felmerülő pillanatnyi igények szerint készüljenek különféle típusú vonalkódos azonosítók, a biztonságiak, a tűzoltók, a mentősök és felszerelésük, valamint az esetleges sérültek nyomon követése érdekében. A rendezők szerint a Zebra nyomtatói tökéletesek voltak a feladatra, hiszen pillanatok alatt nyomtattak vonalkódos azonosító igazolványokat és címkéket, egyedi belépőkártyákat, azonosító kar- és csuklószalagokat. Mindezt egy olyan készülék hajtotta végre, amely hordozható és egyszerűen kezelhető volt.
A 2008-as Super Bowlon Zebra hőnyomtatókkal készítették a vonalkódos kártyákat, amelyek biztosították, hogy a teljes személyzet pontosan azonosítható és nyomon követhető legyen: kinek mi a feladata, ennek megfelelő helyen van-e, mikor érkezik oda, és mikor hagyja el a helyszínt.
„Nagyobb sportesemények, tömegrendezvények esetén a biztonsági személyzet felelőssége óriási. A szervezők elemi érdeke, hogy mindenkiről pontosan tudják: a helyén van, és ellátja a feladatát” – mondta Halász Árpád, a Zebra dél- és kelet-európai értékesítési vezetője Hozzátette: „A Super Bowlra, mint a legnézettebb rendezvények egyikére ez fokozottan érvényes. Örülünk, hogy a Zebra nyomtatói hozzájárultak az amerikai futballdöntő biztonságához, és reméljük, hogy hamarosan több európai rendezvényen is igénybe veszik majd printereinket.”
Kapcsolódó cikkek
- A Sun szállítja a 2010-es vancouveri téli olimpia szervereit
- T-Systems és BMW Sauber F1 technológiai partneri megállapodás
- Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés
- Oracle XMl Publisher és Zebra hőnyomtatók közvetlen kapcsolatban
- Zebra mobilnyomtatók: megkönnyítik a karácsonyi bevásárlást
- Focisták meze árverésen
- Pannon: megbízható háttér a jégkorongnak
- Pannon internet a kéziseknek a VB-re!
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
- A Vodafone támogatja a magyar vízilabda sportot
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.