A Zebra Technologies rekord árbevétellel zárta 2007-et
Az egyedi nyomtatási megoldások vezető szolgáltatója, a Zebra Technologies közzétette 2007-es negyedik negyedéves eredményét. A 2007. december 31-ével végződő időszakban a cég rekordszintű, 233,57 millió dolláros árbevételt ért el – ez 11,3%-os növekedést jelent a 2006-os év utolsó negyedévéhez képest. A Zebra adózott eredménye ebben az időszakban 30,8 millió dollár volt, ami csaknem másfélszer annyi, mint a 2006-os negyedik negyedéves eredmény.
„Folyamatos nemzetközi növekedéssel, minden eddiginél nagyobb észak-amerikai árbevétellel és az elmúlt év elején csatlakozott új üzletágak egyre javuló teljesítményével értük el a kiváló utolsó negyedéves eredményt, ami 2008-ra és a közeljövőre is kedvező tendenciát sugall” – számolt be Anders Gustafsson, a Zebra elnök-vezérigazgatója. A Zebra 2007-ben több cég megvásárlásával bővítette termékeinek és technológiáinak körét. A Navis akvizícióját követően a Zebra Technologies megoldásai az ellátási lánc minden pontján lehetővé teszik az áruk azonosítását, helymeghatározását és nyomon követését. A WhereNet és a proveo az aktív rádiófrekvenciás valós idejű helymeghatározó rendszerek üzletágát erősíti.
„A mostani évet a további fejlődés számos új lehetőségével kezdtük. Nemzetközi terjeszkedésünk biztosítja, hogy üzleti megoldásaink egyre szélesebb köre legyen elérhető a gyorsan növekvő régiókban” – tette hozzá Anders Gustafsson.
A Zebra Technologies 2007. évi teljes árbevétele is rekordszintű volt: a 868,28 millió dollár 14,3%-os növekedést jelent a 2006-os számokhoz képest. Az éves adózott eredmény szintén jelentős mértékben, több mint 50%-kal javult, a 2006-os 70,9 millió dollárról 110,11 dollárra – ezzel az egy részvényre jutó nettó eredmény 1,00 dollárról 1,60 dollárra nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- A Synergon újabb Cisco minősítése: a világon ötödikként
- Kartell-tevékenységgel vádolják a Sharp-ot és a Hitachi-t
- Novell: az üzleti csoportmunka fejlesztés akvizícióval
- BT: folyamatos befektetés Magyarországon
- Tovább terjeszkedik Kelet-Európában a Software AG
- A Canon megveszi a Hitachi LCD-részlegének negyedét
- SPSS: globális növekedés, újabb hazai konferencia
- Az Albacomp újabb világmárkákat szervizel
- A Trend Micro felvásárolta az Identum-ot
- GTS-Datanet - Saját hálózattal a piaci átlag felett
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.