Vodafone Vállalati Szolgáltatások Üzletág: új vezérigazgató-helyettes

forrás Prim Online, 2008. március 21. 13:18

Bodnár Zsigmond tölti be 2008. április 1-jétől a Vodafone Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettesi posztját. Feladata a vállalati ügyfeleket kiszolgáló marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat irányítása.

2008. április 1-jétől dr. Bodnár Zsigmond veszi át a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi feladatait. Pályafutását a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen tanársegédként kezdte, majd az Arthur Andersen Kft.-nél auditorként folytatta. 1991-től 2007 márciusáig, 16 éven át a Westel (majd T-Mobile) pénzügyi vezetője, 1993-tól egyben a cég vezérigazgató-helyettese is volt.
A pénzügyi igazgatói feladatok ellátása mellett egy évtizeden keresztül hozzá tartozott a nagykereskedelem, majd az üzletfejlesztés és az IT felügyelete is. Mindvégig meghatározó szerepe volt a mobilszolgáltató stratégiájának alakításában, és vezető szerepet töltött be a vállalat főbb változás-menedzsment terveinek kialakításában és végrehajtásában.

Dr. Bodnár Zsigmond a vállalati üzletág vezetését Ürögi Zsolttól veszi át, aki eddig megbízott vezetőként töltötte be a pozíciót. A vállalati üzletág feladata a kis- és nagyvállalkozások, valamint az államigazgatási intézmények kiszolgálása, ide értve az ehhez szükséges marketing, értékesítési, és ügyfélszolgálati feladatokat egyaránt. 

Dr. Bodnár Zsigmond érkezésével befejeződött a Vodafone tavaly megkezdett szervezeti átalakítása. A lakossági és vállalati üzletág létrehozásával, tehát a két piaci terület szétválasztásával a Vodafone képes lesz még rugalmasabban reagálni a piaci kihívásokra és ügyfelei igényeit személyre szabottabban fogja kielégíteni.

Kulcsszavak: Vodafone-hu CIO

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36