Új vezetők a Microsoft Magyarországnál
Kollár László és Goldschmied Andrea személyében két új vezetőt neveztek ki a Microsoft Magyarország menedzsmentjébe.
Feladata az új platform és fejlesztői technológiák illetve üzleti modellek felfuttatása a hazai alkalmazásfejlesztő partnerekkel és a fejlesztői utánpótlást nevelő felsőoktatási intézményekkel együttműködve.
Kollár László villamosmérnöki, mérnök közgazdász és MBA végzettséggel is rendelkezik, 1995 májusában lépett be a Microsofthoz. Ő volt az első konzulens Magyarországon, majd az MCS, később a Microsoft Services vezetőjeként dolgozott és lett a magyar felsővezetés tagja. Ez idő alatt munkatársaival a kelet-közép-európai régió legsikeresebb „Services” üzletágát építette fel. Tíz év után fogadta el a kelet-közép-európai központ felkérését, és csatlakozott a régiós Services Leadership csapathoz, ahol először CEE Telco Industry Practice Managerként, majd később CEE Services Horizontal Service Line-ok vezetőjeként tevékenykedett. 1998-ban Presidential Award-dal tüntették ki, 2007-ben pedig Gold Start kapott a cseh Services újraépítésében végzett munkájáért.
Az üzletág vezetését Kollár László Kerese Istvántól veszi át, aki komoly eredményeket ért el a DPE szervezet kialakításában.
2008. március 13-tól Goldschmied Andrea vette át Microsoft Magyarország OEM Manager-i pozícióját. Goldschmied Andrea kívülről érkezik a vállalathoz, azonban 2005/2006-ban az SMSP csapaton belül Partner Account Managerként már dolgozott a Microsoft Magyarországnál.
A bölcsész végzettségű szakember karrierjét 1992-ban a Bacher Electronics-nál kezdte, majd 1993-ban átigazolt a Major Corporation vállalathoz, ahol előbb kereskedelmi igazgató, majd 2002-től megbízott vezérigazgatói pozíciót töltött be. A Microsofthoz először 2005 tavaszán érkezett, ahol az SMSP szervezeten belül Partner Account Managerként bizonyított, majd innen került CHS kereskedelmi igazgatói székébe.
A Microsoft Magyarország OEM menedzseri pozíciójába a CHS-től érkezik.
Az OEM üzletág fő célja, hogy kiegyensúlyozott, hosszú távú együttműködést építsen ki a partnerekkel a közös fejlődés iránti elkötelezettség jegyében. Az OEM Csapat vezetőjeként Andrea kiemelt feladata lesz a partnerek fejlődésének teljeskörű támogatása, a végfelhasználói igények generálását elősegítő aktivitások összehangolása.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Új típusú webfejlesztői versenyre toboroz a Microsoft
- Távozik a Pannon CMO-ja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.