Nemek és megyék szerint célozható hirdetések az iWiW-en

forrás Prim Online, 2008. március 27. 17:01

Mostantól az iWiW-en lehetővé válik a hirdetések nemek és megyék szerinti megjelenítése. Magyarország legnagyobb közösségi portálján a hirdetők úgy állíthatják be a hirdetéseket, hogy azok az adott megyéből származó, adott célcsoport nemére vonatkozóan jelenjenek meg.

A több mint 3,5 millió regisztrált felhasználóval rendelkező iWiW és az ETARGET – a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője – közti megállapodásnak köszönhetően a felhasználók számára a nemek és megyék szerint célzott hirdetések egyre értékesebbé és tartalmukat tekintve érdekesebbé válnak, miközben azok jelentős anyagi megtakarítást jelenthetnek.

Ezentúl egy helyi szinten vagy legfeljebb néhány megyében „érdekelt”vállalkozás képes lesz hirdetéseit az adott megyéből származó célcsoporthoz eljuttatni, miközben nemek szerint is megcélozhatja az érdeklődőket. Ugyanígy a hirdetések nemek és megyék szerinti „szűrése” a nagyvállalatokat és a médiaügynökségeket is hozzásegítheti ahhoz, hogy lényegesen pontosabban kommunikálhassanak a célközönségükkel.
A célzott hirdetések beállítására a www.etarget.hu ügyfélfiókjában van lehetőség.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59