Drámai iPhone-akció a német T-Mobile-nál
A legdrágább előfizetés havi minimum 89 eurót jelent, azonban azoknak, akik amúgy is ezt választanák, jelentős kezdeti előnyt jelenthet az árleszállítás. A 69 eurós legalacsonyabb havidíj mellett a készülék 149 euróba, 49 eurós előfizetéssel 199 euróba, 29 euró havi leszurkolása mellett pedig 249 euróba kerül a tavaszi akció keretében, a már említett eredeti 399 helyett. A 16 GB-os változat ára ugyanakkor továbbra is fixen 499 euró.
A lépés hátterében legalább két dolog állhat: egyrészt az iPhone éppen magas ára és a konkurens okostelefonok széles választéka miatt korántsem olyan népszerű Európában, mint a tengerentúlon. Másfelől szinte biztosra vehető, hogy az Apple hónapokon belül piacra dobja a megújult, harmadik generációs nagysebességű mobil-adatátviteli technológiával ellátott iPhone készüléket, márpedig a szolgáltatók még ezt megelőzően szeretnének megszabadulni később esetleg eladhatatlanná váló készleteiktől.
Kapcsolódó cikkek
- Nyílt levéllel indít ellentámadást az Adobe az Apple ellen
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A T-Mobile és Ericsson: vonzó sajtóbemutató az 50 Mpbs-os LTE-ről
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Android az iPhone-on
- Visszaköveteli az Apple a 4G iPhone elveszett prototípusát
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.