Online sportfogadás és szerencsejáték: biztonság Novell megoldásokkal
A bwin Csoport szolgáltatásait több millióan használják fogadásra, pókerezésre, online szerencsejátékra és más játékokra az interneten és egyéb digitális csatornákon keresztül. A Novell biztonság- és információfelügyeleti megoldása, a Novell Sentinel segítségével a bwin automatikusan felismeri a felhasználók adatait fenyegető veszélyeket, emellett megfelel a bankkártyákra vonatkozó szigorú iparági adatbiztonsági szabvány (Payment Card Industry Data Security Standard - PCI-DSS) követelményeinek is.
A Verizon Business vállalattal - a Novell ausztriai partnere - együttműködve a bwin a Novell Sentinel megoldást használja a teljes fizetési infrastruktúra felügyeletére. Mostantól ez a megoldás helyettesíti az egyes hálózati elemek manuális, részlegek által elvégzendő felügyeletét egy olyan teljes vállalatra kiterjedő automatikus megoldással, amely egy helyről irányítható és valós időben képes felügyelni a hálózatot. Emellett jelentést is készít a biztonsági problémákról. A mérhető biztonsági adatok javításán túl a Sentinel az adminisztratív és megfelelési költségek csökkentését is elősegíti, hiszen a részlegek tagjainak többé nem kell felügyeleti feladatokkal foglalkozniuk. Miután a bwin a rendszert világszerte működő leányvállalatainak adatközpontjaiban is bevezette, tervei között szerepel, hogy kibővíti biztonság- és esemény-felügyeleti rendszerének hatókörét az összes vállalati rendszerre.
Kapcsolódó cikkek
- A biztonság szeme - Térfigyelő rendszerekkel a biztonságért konferencia
- Fontos frissítések Windows rendszerekhez
- Nő az igény az adatgyűjtő szoftverek iránt
- Sentinel: a Novell informatikai hírszerzőjét bárki felbérelheti
- A Novell hálózati hozzáférésvezérléssel bővíti rendszerfelügyeleti termékcsaládját
- Novell CMP: az integrált IT megfelelőségi megoldás ígéretével
- Novell megoldás Windows-os kompatibilitási problémák kiküszöbölésére
- Novell Compliance Management Platform: biztonság és megfelelőség
- Katasztrófa-helyreállítási megoldások kis- és középvállalatoknak
- HP Identity Center: egyszerű áttérés a Novell személyazonosság-kezelési megoldásaira
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.