Duplájára nőtt a budaörsi dataHome szerverközpont
A GTS-Datanet több mint 200 négyzetméterrel bővítette budaörsi szervertermét, és ezzel megduplázta a dataHome Szerverközpont kapacitását. A 400 millió forintos beruházással kialakított új létesítmény 1000 szerver legmagasabb igényeknek megfelelő kiszolgálására alkalmas.
A dataHome Szerverközpont 2003 óta kínál szerverhoszting- és kollokációs szolgáltatásokat 80 és 100 négyzetméteres budapesti és budaörsi szervertermeiben; a cég által hosztolt szerverek száma 2007 végére elérte az ezret. A budaörsi szerverterem több mint 200 négyzetméteres bővítésével a GTS-Datanet által hosztolt szerverek száma rövid időn belül kétszeresére nőhet.
A dataHome Szerverközpont elsősorban a kis- és középvállalkozások igényeinek kielégítésére specializálódott.
A dataHome kibővített budaörsi központja 2X10 Gigabit/s belföldi sávszélességet kínál, a nemzetközi sávszélesség pedig eléri a 2X5 Gigabit/s-ot. A szerverközpont folyamatos áramellátásáról a városi hálózat mellett szükség esetén N+1 konfigurációjú redundáns dízelgenerátorok és nagy teljesítményű, online üzemű UPS rendszerek gondoskodnak.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes virtuális szerverhoszting a Proservertől
- Növekedést vár a GTS Datanet a távközlési piacon
- IPTV már a GTS-Datanet kínálatában is
- Dataneum - avagy Gutenberg metamorfózisa
- A GTS-Datanet is megtámadná a frekvenciatendert
- Új Invitel adatközpont - négykilences rendelkezésre állás
- Eladta a GTS-Datanet a műholdas adatátviteli részlegét a HDT-nek
- Szervertermet alakíttat ki a Magyar Államkincstár
- Hat százalékkal nőttek a GTS-Datanet Kft. bevételei
- Eladja lakossági ügyfélkörét a GTS-Datanet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.