A Nokia hazájában terjeszkedne a Samsung
Mika Engblöm a sajtónak elmondta, hogy legalább 15 százalékos részesedést szeretnének megszerezni az északi országban. Jelenleg a hazai pálya előnyét élvező, globális piacvezető Nokia adja el a készülékek 86 százalékát nyelvrokonainknál, míg a Samsung-é mindössze 6 százalék. Volt ez azonban másképp is, 2005-ben ugyanis az azóta a világ második számú mobiltelefon-gyártójává avanzsált koreai cég Finnországban is szinte tarolt széthajtható mobiljaival, amelyek sokáig hiányoztak a Nokia termékpalettájáról.
Az alig ötmilliós Finnország látszólag nem túl fontos tényező, azonban a Nokia székhelyeként és az újdonságokra egyik leginkább fogékony piacként jelentősége mégis jóval túlmutat méretein. A gyártók szívesen tesztelik egyes újításaikat az észak-európai országban, mielőtt szélesebb körben megjelennének velük; ebből a szempontból Finnország éppolyan szerepet játszik, mint a Távol-Keleten Dél-Korea. Az érintőképernyős telefonok viszont korántsem biztos, hogy ugyanolyan sikert hoznak majd a Samsung-nak, mint annak idején a széthajtható modellek mert a riválisok, így például éppen a Nokia is, szintén szeretnének ilyen készülékekkel megjelenni a finn piacon a közeljövőben.
Kapcsolódó cikkek
- 3D-kijelzős Samsung mobil
- Jön az első Symbian 3 alapú mobiltelefon
- Árakat csökkent a Nokia, késik az új Symbian szoftver
- Nokia C3, C6, E5: Középpontban az üzenetküldés és a közösségi kapcsolatépítés
- Galaxy S: új Android csúcstelefon a Samsung-tól
- A világ legtökéletesebb okostelefonja
- A korábban becsültnél nagyobb a mobiltelefonok világpiaca
- Bemutatkozott a Nokia C5
- A Nokia hivatalosan elismerte, hogy csalódást okozott az N97-tel
- Saját fejlesztésű szoftverrel mutatott be okostelefont a Samsung
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.