Az Orange nyerte el a negyedik szlovák mobilszolgáltatói licencet
Törvényerőre emelkedett a negyedik szlovák mobilszolgáltatói licenc odaítélése az Orange Slovakia távközlési vállalatnak, a France Telecom leányvállalatának - közölte a TU SR szlovák távközlési hatóság, miután lejárt az esetleges kifogások benyújtásának határideje. Az Orange tehát 14 napon belül köteles kifizetni a licencért felkínált 40 millió koronát (1,2 millió euró).
Az Orange Slovakia a legnagyobb Szlovákiában tevékenykedő három mobilszolgáltató között. Rajta kívül még a Deutsche Telekom érdekeltsége, a T-Mobile Slovakia, valamint a spanyol Telefónica leányvállalata, az O2 Slovakia tevékenykedik az országban.
A TU SR által március 31-én kiírt negyedik szolgáltatói licenc pályázat nem zárta ki a pályázók köréből az országban már licenccel rendelkező társaságokat. Az Orange Slovakián kívül még két vállalat indult a pályázaton.
A TU SR szerint az O2 alacsonyabb ajánlatot tett mint az Orange, ennek összegét azonban a vállalat kérésére nem hozzák nyilvánosságra. A harmadik pályázót pedig, az Irish Logic Systems Limited vállalatot a pályázati bizottság kizárta, mivel nem felelt meg a kiírási feltételeknek.
Ahogy azt a távközlési hivatal már a pályázati kiírás meghirdetésekor is közölte, az Orange által megszerzett frekvencia blokk teljes lefedettségű hálózat kiépítésének célját szolgálja, különös tekintettel a szélessávú mobilinternet-szolgáltatásokra. A licenc országos lefedettségre és húszéves időtartamra szól.
Kapcsolódó cikkek
- HD hanghívások az Orange-tól
- Tajvani elektronikai cég alkatrészgyártó üzemet létesít Szlovákiában
- Még az idén piacon lesz az LG karóratelefonja
- Az Orange szoftverproblémák miatt kivonja kínálatából a Blackberry Boldot
- Újabb piacokon az iPhone
- Szlovákia kiírta a negyedik mobilszolgáltatói tendert
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- Franciaországban is piacon az iPhone, kártyafüggetlen változatban is
- Kártyafüggetlen iPhone
- Szélenergiával működő mobilakkutöltő
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.