Beolvadt az Adnetwork Online Marketing Kft. az Origóba
Beolvadt a Magyar Telekom (MT) tulajdonában lévő Adnetwork Online Marketing Kft. a szintén az MT-hez tartozó Origo Zrt.-be.
A cég közleménye szerint az integráció tovább erősíti az Origo piacvezető szerepét a hazai on-line médiapiacon. A 2005-ben indult Adnetwork hirdetési hálózat oldalait naponta több mint 700 ezer ember keresi fel, s ezzel az on-line hirdetési portfóliók között vezető szerepet tölt be a piacon. Az Adnetwork hirdetési bevételei listaáron számítva 2007 végére meghaladták a félmilliárd forintot, ami az indulási év, 2005 adatához képest ötször nagyobb bevétel.
A közlemény szerint az Adnetwork Kft. beolvadása egy hosszabb integrációs folyamat újabb fázisa. Az integráció szervesen illeszkedik az Origo értékesítés-fejlesztési stratégiájába, amelynek célja, hogy médiatermékeiben - origo portfolió, freemail, iwiw, Adnetwork, optimail - rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázásával a magyar piacon költséghatékony, nagy elérésű megoldásokat nyújtsanak a hirdetők számára.
A közlemény szerint az Adnetwork integrációja tovább erősíti az Origo Adhouse piacvezető szerepét, segítségével elérhető a hazai internetezők 98 százaléka.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Superbowl szuper-reklámokkal
- Új vezetők az Origo Zrt. élén
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- Megoldás a hirdetésblokkolók ellen
- Indul az Origo Zrt. két kábelcsatornája
- Intellio: új arcfelismerő szoftver vásárlók viselkedésének az elemzésére
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo