Beolvadt az Adnetwork Online Marketing Kft. az Origóba

MTI Sajtóadatbank, 2008. július 2. 09:20

Beolvadt a Magyar Telekom (MT) tulajdonában lévő Adnetwork Online Marketing Kft. a szintén az MT-hez tartozó Origo Zrt.-be.

A cég közleménye szerint az integráció tovább erősíti az Origo piacvezető szerepét a hazai on-line médiapiacon. A 2005-ben indult Adnetwork hirdetési hálózat oldalait naponta több mint 700 ezer ember keresi fel, s ezzel az on-line hirdetési portfóliók között vezető szerepet tölt be a piacon. Az Adnetwork hirdetési bevételei listaáron számítva 2007 végére meghaladták a félmilliárd forintot, ami az indulási év, 2005 adatához képest ötször nagyobb bevétel.

A közlemény szerint az Adnetwork Kft. beolvadása egy hosszabb integrációs folyamat újabb fázisa. Az integráció szervesen illeszkedik az Origo értékesítés-fejlesztési stratégiájába, amelynek célja, hogy médiatermékeiben - origo portfolió, freemail, iwiw, Adnetwork, optimail - rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázásával a magyar piacon költséghatékony, nagy elérésű megoldásokat nyújtsanak a hirdetők számára.
A közlemény szerint az Adnetwork integrációja tovább erősíti az Origo Adhouse piacvezető szerepét, segítségével elérhető a hazai internetezők 98 százaléka.

Kulcsszavak: Origo marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30