Szonda Ipsos: megújult online stratégia

forrás Prim Online, 2008. augusztus 25. 09:17

Online stratégiai igazgatóként csatlakozik 2008 szeptemberétől a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet menedzsmentjéhez Pintér Róbert szociológus-politológus, a szociológia doktora (PhD), korábban a BME Információs Társadalom- és Trendkutató Központ tudományos igazgatója.

Levendel Ádám elnök-vezérigazgató szavai szerint az online módszertannal készülő, illetve az online tárgyú kutatások szakmai felügyelete és intézeti koordinálása lesz Róbert feladata. Ezen belül tőle várják az élvonalbeli (nemzetközi és hazai) online kutatási ismeretek transzferét, a tudás tervezett és szervezett továbbadását az intézeti kutatóknak, szakembereknek, valamint szakmai támogatást az üzletágak akvizíciós munkájához. Érkezése azt a kitűzött célt szolgálja, hogy a Szonda piacvezető legyen az online kutatások területén.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36