Az LG 30%-kal kívánja növelni a laposképernyős készülékek értékesítését
![](/download/viewattach/69118/1/40/preview-554208045.jpg)
A 20 milliárd amerikai dolláros cél elérése érdekében az LG fent kívánja tartani márka imázsát és szerepét a szegmensben, növelni kívánja a befektetett tőke megtérülésének arányát, és tovább kívánja bővíteni termékválasztékát. A cég 500 millió dollárt tervez marketingtevékenységre költeni 2010-ig világszerte, amellyel elsősorban Észak-Amerika, Közép- és Dél-Amerika, Európa, Kína, Közép-Kelet-Afrika és a Független Államok Közössége piacait kívánja meghódítani. Az LG jelenlegi prémium kategóriás termékeket forgalmazó kereskedői hálózatának továbbfejlesztésén dolgozik, és központosítja marketingtevékenységét az észak-amerikai és európai piacokon. A cellás gyártási rendszer bevezetése lehetővé teszi a termelés megháromszorozását. A futószalagos termeléssel ellentétben, cellás gyártás esetén egy szerelő állítja össze a terméket. Az LG 1 milliárd dollárt fektet kutatás-fejlesztésbe 2010-ig, új üzleti modellek fejlesztésével erősíti B2B tevékenységét oly módon, hogy termékeit tömegek által látogatott intézmények számára is értékesíti majd - mint szállodák, repterek - elsősorban Észak-Amerikában és Európában, és egyik jövőbeli fejlődési irányának tekinti a szélessávú televíziózást, ezért partnerek segítségével széleskörű tartalomszolgáltatást kíván nyújtani az interneten keresztül többek között 3D tartalmakkal, nagyfelbontású filmekkel.
A vállalat jó eséllyel indul neki az ambiciózus célok elérésének, hiszen a világgazdasági recesszió ellenére az LG tekintélyesen növelte eladását 2008 első félévében, LCD TV részlege 100%-os eladás-növekedést ért el a 2007. évi első félévéhez képest, a plazma TV-k értékesítését pedig 45%-kal növelték a 2007-es év ugyanezen időszakához viszonyítva.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- LG HR500: 85 órányi HD-felvételt lehet tárolni az új Blu-ray lejátszón
- Az LG Electronics javította eredményeit
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Hányni fogsz a 3D TV-től
- Újdonságok a Panasonic-napon
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- zzEPG 2.6.2
- Red dot és iF formatervezési díjakat nyertek az LG telefonok
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.
Újragondolt belső tér a jövő önvezető autóiban
Filmnézés, játék vagy épp munka: az automatizált járművek jövőbeni használóinak egyértelmű elképzelései vannak arról, hogyan töltenék el az úticéljuk eléréséig rendelkezésre álló időt. Ezek az igények a belső tér teljes körű újratervezését, valamint olyan komfortos utazási élményt jelentenek, ami új kihívások elé állítja a gyártókat és a beszállítókat. Mindez egy, a Bosch által vezetett németországi kutatásból derül ki.
A Thermaltake új versenyszimulátor-pilótafülkét és monitorállványt mutat be
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bemutatta a GR500 versenyszimulátor-pilótafülkét és a Triple Racing monitorállványt, melyek már megvásárolhatóak. A hagyományos PC gaming setupokon túlmutatva a versenyszimulátorok újradefiniálják a gaming környezetet, így könnyen úgy érezheted, mintha egy igazi versenyautót vezetnél egy igazi versenypályán, miközben egy zárt, szórakozásra alkalmas helyen vagy. Hozd létre szimulátoraidat a Thermaltake verseny-ökoszisztémával vagy menj még messzebbre, és párosítsd őket egy VR-headsettel, mint a Meta Quest 3, teljesen elmerülve a gyors és ádáz versenyzés izgalmában!
Szurkolj otthon a Samsung AI-támogatott 8K tévéivel!
Idén nyáron látványos események dobogtatják meg világszerte a sportrajongók szívét. A szurkolószezon kiváló alkalom lehet az otthoni audiovizuális készülékek, vagy akár házimozi rendszer frissítésére. A Samsung legújabb tévé- és hangprojektor termékcsaládjainak AI-alapú funkciói fokozzák a 8K nézői élményt, emelve a „focinyár” színvonalát, ahhoz hasonló érzést nyújtva, mintha a felhasználó a stadionban ülne.
Két versenyautóhoz szállít motort és hibrid hajtást is fejleszt a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata
Mérföldkőhöz érkezett idén a SZEngine Team: egyrészt két Formula Student-versenycsapat autójában is győri szív „dobog” majd, másrészt most először nyit a gárda a hibrid hajtások irányába, olyannyira, hogy ősszel már tesztelik is az innovatív technológiát. A Széchenyi-egyetem motorfejlesztő hallgatói csapata a versenyek előtti szokásos rollout eseményén leplezte le elkészült fejlesztéseit.