Tulajdonos lett a KÜRT-vezér
Kmetty József (40), a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. vezérigazgatója 2008 szeptemberétől bekerült a KÜRT tulajdonosi körébe.
Kürti Sándor és Kürti János – a cég alapítói és tulajdonosai – a fiatal vezérigazgató eddig elért eredményeit, töretlenül sikeres és kitartó munkáját, valamint stratégiailag meghatározó és gyümölcsöző lépéseit honorálták a döntéssel.
Kmetty 1991-ben, 16 éve kezdte pályafutását a KÜRT-nél. Kezdetben technológiai vezetőként dolgozott és számos forradalmi eredményt ért el az Európa-szerte ismert adatmentési üzletág fejlesztésében, valamint egyik kidolgozója volt a cég információbiztonsági portfoliójának.
1998-tól a KÜRT kereskedelemi vezérigazgató-helyettesi posztját foglalta el és az igazgatóság tagjává választották.
2004-es vezérigazgatói kinevezése óta sikeresen irányítja a társaság életét, kézben tartja az operatív ügyleteket és első számú véleményformálóként irányítja a társaság fejlesztési és stratégiai koncepcióalkotásának folyamatát.
Kmetty 1992-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen végzett villamosmérnökként, 2006-ban pedig ugyanitt menedzsment szakirányú MBA diplomát szerezett.
2007-ben elnyerte az „Év Informatikai Cégvezetőjének” járó Gyurós Tibor díjat, és ugyanebben az évben egy internetes szavazáson az év „Legjobb főnökének” választották.
Vezérigazgatósága alatt a KÜRT elnyerte a Business Superbrand címet és felkerült a „Europe Fast 500” listára, a leggyorsabban fejlődő európai vállalatokat elismerő kezdeményezés díjazottjaként.
Szabadidejét két gyermeke mellett (vagy velük együtt) szívesen tölti veterán autók társaságában, de kedvenc időtöltése a repülés és a vitorlázás is.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.