Irodapszichológia: ingyenes online konfliktuskezelési képzés

forrás Prim Online, 2008. szeptember 17. 11:10

Irodai alkalmazottak részére ingyenes, online kommunikációs és konfliktuskezelési tréning indul Magyarországon. A szeptember elejétől igénybe vehető képzést egy elismert tréningcég szakemberei dolgozták ki az amerikai 3M hazai leányvállalatának megbízásából. A magyar irodai munkakörökben dolgozók jelentős része nem jut hozzá a piacon elérhető, professzionális tréningekhez, miközben hazánkban a stressz szintje a nemzetközi átlaghoz képest igen magas.

Dr. Münich Iván agressziókutató, az Országos Kriminológiai Intézet főmunkatársának becslése szerint a hazai munkavállalók körülbelül 60 százaléka szenved különböző munkahelyi konfliktusoktól és stressztől, amelyeknek egy idő után komoly kihatásai vannak a magánéletre, egészségi állapotra.

A magyar lakosság világviszonylatban is a legstresszesebbek közé tartozik, a munkáltatók zöme pedig alig, vagy semmit sem költ ennek csökkentésére – hangoztatja Kanizsai Róbert, a 3M marketing- és kommunikációs vezetője. Nem véletlen tehát, hogy hazánkban indult el a bárki számára szabadon és ingyenesen, online végezhető kommunikációs, konfliktuskezelési tanfolyam kezdeményezése. A 3M hazai leányvállalata egy tréningcég szakértőinek bevonásával havi fél-egy óra elfoglaltságot jelentő, számítógép mellett elvégezhető oktatási programot dolgozott ki, hogy a mindennapokban jól használható, kommunikációs és konfliktuskezelő módszereket adjon a résztvevőknek.

Kanizsai Róbert hangsúlyozta, a kommunikáció és a konfliktuskezelés tudatossága elismerten javítja egy vállalat, de az egész gazdaság hatékonyságát is. Éppen ezért az ügyintézők, a munkáltatók és az ügyfelek közös érdeke, hogy a kommunikáció gördülékenyen folyjon, a felesleges viszályok gerjesztése helyett a konfliktusokat gyorsan és hatékonyan kezeljék. A 3M termékei révén jól ismeri az irodák belső világát, ezért is figyelt fel a cég a problémákra. Természetesen léteznek kifejezetten konfliktuskezelési, kommunikációs tréningek, de ezekhez a magyar dolgozók jelentős része nem jut hozzá. Ezen segít most ez a könnyedén elsajátítható tananyag – teszi hozzá a szakember.

A jelenleg kizárólag Magyarországon tervezett program amellett, hogy jelentős napi problémákat dolgoz fel, igyekszik gyakorlatias, könnyen használható tudást átadni. Az új képzés szeptember 5-től bárki számára hozzáférhető a www.e-idea.hu weboldalon.

Kulcsszavak: munkaerő

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01