Irodapszichológia: ingyenes online konfliktuskezelési képzés
Dr. Münich Iván agressziókutató, az Országos Kriminológiai Intézet főmunkatársának becslése szerint a hazai munkavállalók körülbelül 60 százaléka szenved különböző munkahelyi konfliktusoktól és stressztől, amelyeknek egy idő után komoly kihatásai vannak a magánéletre, egészségi állapotra.
A magyar lakosság világviszonylatban is a legstresszesebbek közé tartozik, a munkáltatók zöme pedig alig, vagy semmit sem költ ennek csökkentésére – hangoztatja Kanizsai Róbert, a 3M marketing- és kommunikációs vezetője. Nem véletlen tehát, hogy hazánkban indult el a bárki számára szabadon és ingyenesen, online végezhető kommunikációs, konfliktuskezelési tanfolyam kezdeményezése. A 3M hazai leányvállalata egy tréningcég szakértőinek bevonásával havi fél-egy óra elfoglaltságot jelentő, számítógép mellett elvégezhető oktatási programot dolgozott ki, hogy a mindennapokban jól használható, kommunikációs és konfliktuskezelő módszereket adjon a résztvevőknek.
Kanizsai Róbert hangsúlyozta, a kommunikáció és a konfliktuskezelés tudatossága elismerten javítja egy vállalat, de az egész gazdaság hatékonyságát is. Éppen ezért az ügyintézők, a munkáltatók és az ügyfelek közös érdeke, hogy a kommunikáció gördülékenyen folyjon, a felesleges viszályok gerjesztése helyett a konfliktusokat gyorsan és hatékonyan kezeljék. A 3M termékei révén jól ismeri az irodák belső világát, ezért is figyelt fel a cég a problémákra. Természetesen léteznek kifejezetten konfliktuskezelési, kommunikációs tréningek, de ezekhez a magyar dolgozók jelentős része nem jut hozzá. Ezen segít most ez a könnyedén elsajátítható tananyag – teszi hozzá a szakember.
A jelenleg kizárólag Magyarországon tervezett program amellett, hogy jelentős napi problémákat dolgoz fel, igyekszik gyakorlatias, könnyen használható tudást átadni. Az új képzés szeptember 5-től bárki számára hozzáférhető a www.e-idea.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Alapkövetelmény lesz a digitális írástudás a munkaerőpiacon
- Informatikai tudáshiány elé néz Európa
- Közösségi állásportált indított a Népszabadság
- A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
- Közösségi portálok: az álláskeresés buktatói?
- Nagy elbocsátások az amerikai technológiai ágazatban tavaly
- Amerikában a szélessávú internethálózatok bővítésével teremtenek munkahelyeket
- Szinte minden munkához kell már információs technológiai ismeret
- Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
- Négyszáz fős létszámleépítés a Magyar Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.