Origo Zrt.: két év alatt nyolcvan százalékos növekedést terveznek
Két év alatt nyolcvan százalékkal kell növelnie forgalmát az Origo Zrt.-nek ahhoz, hogy a kitűzött célt teljesítve jövőre bekerüljön a hat legnagyobb hazai médiavállalat közé - nyilatkozta Fischer András vezérigazgató, pontos forgalmi értéket nem említve. Már meglévő termékek felfutására és újak bevezetésére is építenek - mondta, hozzátéve, "reméljük, lesz mód akvizícióra is".
Az internetes, mobiltelefonos és televíziós szolgáltatásokra utalva azt hangoztatta, a cég "a három képernyő egységében" gondolkozik. Fischer András kiváló kiindulási alapnak nevezte, hogy szolgáltatásaival - köztük a Freemail, az iwiw és az Origo portálokkal - a hazai netezők 92 százalékát eléri a társaság,
Az Origo Zrt. e hó eleji sajtótájékoztatóján Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.
Nem akarnak beragadni az internet-skatulyába, mert "nem elég az online piacot vezetni" - mondta, Az együttműködésekre vonatkozó kérdésre válaszolva azt közölte, ez leginkább a nyelvfüggetlen tartalmak - így az alkalmazások, adatbázisok - esetében működik, miközben például a képügynökségeknek fizetett összeg "nem akkora tétel, hogy megérje" cégek működését összehangolni.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- Online pálinkamagazin
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak