Origo Zrt.: két év alatt nyolcvan százalékos növekedést terveznek

MTI Sajtóadatbank, 2008. szeptember 22. 08:35

Két év alatt nyolcvan százalékkal kell növelnie forgalmát az Origo Zrt.-nek ahhoz, hogy a kitűzött célt teljesítve jövőre bekerüljön a hat legnagyobb hazai médiavállalat közé - nyilatkozta Fischer András vezérigazgató, pontos forgalmi értéket nem említve. Már meglévő termékek felfutására és újak bevezetésére is építenek - mondta, hozzátéve, "reméljük, lesz mód akvizícióra is".

Az internetes, mobiltelefonos és televíziós szolgáltatásokra utalva azt hangoztatta, a cég "a három képernyő egységében" gondolkozik. Fischer András kiváló kiindulási alapnak nevezte, hogy szolgáltatásaival - köztük a Freemail, az iwiw és az Origo portálokkal - a hazai netezők 92 százalékát eléri a társaság,

 Az Origo Zrt. e hó eleji sajtótájékoztatóján Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.

 Nem akarnak beragadni az internet-skatulyába, mert "nem elég az online piacot vezetni" - mondta, Az együttműködésekre vonatkozó kérdésre válaszolva azt közölte, ez leginkább a nyelvfüggetlen tartalmak - így az alkalmazások, adatbázisok - esetében működik, miközben például a képügynökségeknek fizetett összeg "nem akkora tétel, hogy megérje" cégek működését összehangolni.

Kulcsszavak: Origo +céginfo média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01