Érintő képernyős Blackberry még az ősszel
A Blackberry Stormról már szeptember végén megjelentek kémfotók és nem hivatalos információk a világhálón, arról adva hírt, hogy a készülék novemberben lesz kapható. Most a RIM hivatalosan is megerősítette az értesüléseket, azonban a konkrét kibocsátásai dátummal és a várható árral egyelőre adós maradt. Annyit mindenesetre elárultak, hogy az okostelefont Európában, Indiában, Ausztráliában és Új-Zélandon a Vodafone, Amerikában pedig a Verizon Wireless fogja forgalmazni. Mostanában az Apple iPhone példáján felbuzdulva szinte minden gyártó megpróbál előállni a maga érintőképernyős mobiltelefonjával, a RIM azonban igyekezett kihangsúlyozni, hogy a Storm legalább egy csak rá jellemző újítást kínál velük szemben. Ez pedig, mint azt Jim Balsillie vezérigazgató a sajtónak elmondta, nem más, mint a ClickThrough kezelőfelület, amely némileg különbözik az eddig megszokott érintőképernyőktől. Az iPhone-tól és társaitól eltérően ugyanis a kijelző mögé egyfajta felfüggesztést építettek, amitől az adott felületet valóban gomb-szerűen meg lehet és kell is nyomni, a simogatás nem elég. Cserében viszont a RIM szerint a kezelőfelület jóval megbízhatóbban reagál, mint a már ismert érintőképernyők.
A Blackberry Storm az eddigi hírekkel összhangban 3,2 megapixeles kamerával, GPS-szel, portré üzemmódban teljes QWERTY virtuális billentyűzettel, BlackBerry OS 4.7 operációs rendszerrel, integrált GPS navigációval, 3,25”, 480 x 360 képpontos érintőképernyővel, 1 GB beépített memóriával, médialejátszó szoftverrel, illetve microSD/SDHC kártyabemenettel van felszerelve. A pontos kibocsátási dátum és az ár sajnos még mindig nem ismert.
Kapcsolódó cikkek
- Érintőképernyős Blackberry kicsúsztatható billentyűzettel?
- A Motorola betiltatná a Blackberry-ket az USA-ban
- A T-Mobile-hoz érkezik a BlackBerry 9700
- Új Blackberry Storm okostelefon a RIM-től
- BlackBerry Curve 8900 smartphone a Pannonnál
- Válságban is szárnyal a RIM
- A RIM is online szoftverboltot nyit a Blackberryhez
- Skype az iPhone-on és a Blackberry-n
- Túlmelegedés miatt Japánban leállítják a BlackBerry Bold forgalmazását
- Obama megtarthatja a Blackberry-jét
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.