Megújította internetes ügyfélszolgálatát a Fővárosi Vízművek
Az új rendszer bevezetését az indokolta, hogy a vízművekhez a jelenlegi weboldalon, e-mailen és telefonon keresztül beérkező napi 1500 megkeresés feldolgozását, nyomon követését manuális úton nem lehetett költséghatékonyan megoldani. A közel kétmillió embert kiszolgáló közművállalatot emellett az is motiválta, hogy ezáltal gyorsabban és többletszolgáltatást biztosítva tudja kiszolgálni ügyfeleit a jövőben.
Az új megoldás bevezetése után a fogyasztók - regisztrációt követően - többféle szolgáltatást tudnak majd igénybe venni: a mérőállás-bejelentés ellenőrzését ezentúl a rendszer maga végzi, így nem az esetlegesen hibásan megadott adatok alapján történik a számlázás, valamint a panaszbejelentés nyomon követése is elérhetővé válik, illetve kényelmi funkcióként emlékeztető e-mailt is küld a rendszer a mérőóraállás bejelentésének időszerűségéről.
A Fővárosi Vízművek tervezi továbbá, hogy az SAP UCES megoldás segítségével elektronikus számlát küld ki a papírformájú helyett, valamint nyomtatványokat (pl. lakás-mellékvízmérő létesítésére vonatkozó kérelmet) is be lehet nyújtani az internetes ügyfélszolgálati rendszeren keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- A SAP majdnem megkétszerezte eredményét
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.