Iparági támogatást kap az új mp3-logó
Az Entertainment Retailers Association (ERA) javasolt egy új egységes mp3 jelölést, mely egyben azt is jelezné, hogy szabad formátumról van szó, mely használható bármilyen médialejátszón, számítógépen. A logó bevezetése egyben egy kampány része is. A felmérések szerint ugyanis a fiatalok jó része nincs pontosan tisztában a formátummal, márpedig annak forgalma egyre nő. A legfrissebb, idén októberi értékesítési adatok szerint az egyes számok letöltése 41 százalékkal, a teljes lemezek letöltése pedig 69 százalékkal ugrott meg a tavaly ilyenkori számokhoz képest. A felhasználók egy része ennek ellenére nem látja tisztán az mp3 lehetőségeit és korlátait, például hogy több változata van felbontás szerint, ezek hogy aránylanak a fájlok méretéhez, mennyire szabadon megoszthatók, és mik minőségi korlátaik a zene dinamikáját illetően. A szabad forgalom és a megoszthatóság egyik hátulütője volt az egységes arculat hiánya. A helyzet tisztázására és forgalom további fellendítése érdekében a HMV, a Woolworths, a 7digital, a Digitalstores, a Tescodigital, a Tunetribe, és a Play.com most egyszerre vezeti be a 100 százalékos kompatibilitást is feltüntető új logóképet, mely várhatóan a közeljövőben más online boltok oldalain is feltűnik majd.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
- LG multimédiás lejátszó és háttértár
- Jajuk 1.8.4
- MusicDNA lehet az Mp3 örököse
- Érintőképernyős autóhifi szórakoztatórendszerek a Sonytól
- AIMP2 zenelejátszó: díjnyertes és ingyenes
- Utcai viseletre termett: Sennheiser MX 55 VC Street
- Vízálló hallókészülék vezetéknélküli telefon- és zenelejátszó-kapcsolattal
- Energiatakarékosság jegyében fogant a Bluetooth 4.0
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.