11 százalékkal bővült az USA online reklámpiaca
A legfrissebb amerikai felmérések szerint a harmadik negyedévben az online hirdetési piac közel 5,9 milliárd dolláros bevételt generált, ami 11 százalékos bővülést jelent. A Interactive Advertising Bureau szerint a harmadik negyedév adatai ezzel némileg meglepetést okoztak az elemzőknek, akik már a kiszélesedő gazdasági válságot megelőző pénzügyi válság idejére is inkább stagnáláshoz közeli állapotot vártak. Ha nem az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz, hanem a második negyedévhez hasonlítjuk a számokat, akkor is 2 százalékos enyhe emelkedésről van szó, és éves szinten sincs semmi szégyellnivalója a szektornak. A 2008-as év első három hónapja 17,3 milliárd dolláros bevételt mutatott, szemben az egy évvel korábbi 15,2 milliárddal. A ComScore adatai alapján októberben a piac 173 millió amerikai életét befolyásolta közvetlenül, ez a 190,6 millió amerikai internetező 91 százaléka. Igen jól teljesített a Yahoo Network mely 164 millió felhasználót volt képes elérni, vagy a Google Ad Network 158 millió felhasználóval. Hogy miért éppen az online reklámszektor tűnik immúnisnak a gazdasági válságra, arra több magyarázat is létezik, mindesetre létfontosságú a kampányok rugalmas tervezhetősége s a különböző reklámportfoliók lehetősége, valamint a ma már hagyományos médiumnak tekintett, és reklámok szempontjából igen drága televíziózás érzékelhető visszaszorulása.
Kapcsolódó cikkek
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Mobiltelefonos reklámszolgáltatást tervez az Apple
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Új hacker-technika: Jönnek a vírusos reklámok
- Elemzők szerint kezd magához térni az online hirdetési piac
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Megválaszthatják a YouTube nézői, hogyan akarják a reklámokat
- A Microsoft három embert beperelt internetes csalás ügyében
- Filmkép védelme: eltörlik a tv-s reklámmegszakításokat?
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.