Alvicom: sikeres teljesítményteszt az Aegon biztosítónál
A magyarországi IT-tesztelési piac egyik vezető társasága, az Alvicom sikeresen működött közre az Aegon biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (KGFB) webes díjkalkulációs és ajánlatkészítő alkalmazásának tesztelésében. Az elvégzett terheléses teszteknek köszönhetően a megrendelő üzletkritikus webes alkalmazásait sikerült olyannyira felgyorsítani, hogy a biztosító a novemberi biztosítóváltó csúcsban a korábbi évekhez viszonyított magasabb terhelés esetén is gyorsabban ki tudja szolgálni a díjkalkulációs kéréseket.
A tavaly novemberi KGFB-rohamban észlelték először az Aegon szakemberei, hogy az éves átlagnál nagyságrendekkel több ajánlatkérés webes kiszolgálása esetenként az elvártnál lassabb válaszidőkkel szolgálja ki a partnereket. Az ilyen csúcsokban mért válaszidő az elvárt érték két-háromszorosát is elérhette. Mielőtt a lassú válaszidők esetleg üzleti veszteséget okozhattak volna az idei kampányidőszakban, a biztosító megkereste az Alvicom Kft-t, hogy tesztelje le, és derítse ki az időnként előforduló zavarok okát.
"Társaságunk a tesztelések és fejlesztések alkalmával különböző tesztelésre használható eszközökkel dolgozik, választhatunk a partnereink teszteszközei vagy az általunk kifejlesztett eszközök közül" - mondta el Lakatos Attila, Alvicom Kft. vezető fejlesztője.
A 3 hét alatt végrehajtott feladat első 2 hetében az üzleti folyamatok felvétele, különféle szkriptek paraméterezése, és olyan próbafuttatásokat végzett az Alvicom, amelyekben az esetleges funkcióhibákat lehet felderíteni. Az első szakaszban nagyon megkönnyítette a munkát, hogy a biztosító szakemberei igen kooperatívan álltak a munkához, a "házi" fejlesztők gyorsan reagáltak a felmerülő problémákra, s a rendszert fejlesztő külső cég is könnyen elérhető volt - jelentette ki az Alvicom vezető fejlesztője. Az első időszak végére megtörtént a felderített hibák kijavítása is.
A tesztelés második szakaszában kezdődött meg az "igazi" terhelési tesztek futtatása, a rendszer monitorozása, majd a mért adatok alapján a javaslattétel a rendszer felgyorsításának módjairól. Az Alvicom javaslatainak alapján elvégzett módosítások után a társaság szakemberei elvégezték a rendszer új, javított verziójának "visszamérését" is. Az eredmény fényesen igazolta a befektetett munkát, minden válaszidő az elvárt sebességnél rövidebb lett - jelentette ki Lakatos Attila.
Teljes mértékben meg voltunk elégedve az Alvicom munkájával, amelynek segítségével jelentősen gyorsítani tudtuk a webes alkalmazásunkat – jelentette ki Vér János, az Aegon rendszerfejlesztési területén az értékesítés támogatási csoportvezetője. Mint elmondta, abban biztos volt, hogy némi gyorsulást el lehet majd érni, de arra legmerészebb álmaikban sem számítottak, hogy négyszeres sebességet is el lehet érni. Megelégedettségünket csak fokozta, hogy az Alvicom szakértői a munka során felmerülő kisebb fennakadásokat, átmeneti nehézségeket gyorsan és szakszerűen elhárították, megoldották – tette hozzá Vér.
Az Alvicom üzleti filozófiája szerint mindig az ügyfeleivel együtt tesztel és így dönti el, hogy melyik módszert és teszteszközt használja a rendszer hiányosságainak és gyenge pontjainak meghatározására, s milyen további lépések szükségesek. Tesztelési munkáink során saját hatékony és megbízható eszközöket fejlesztettünk ki, hiszen az érzékeny adatokkal teli banki környezetben speciális tesztelés szükséges - mondta el az Alvicom szakembere.
Kapcsolódó cikkek
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Intézményi akkreditációt szerzett az Alvicom Testcenter
- A Synergon szállítja a Fővárosi Tűzoltóság új bevetés-irányítási rendszerét
- Válaszok a válságra: pozícióvédelem, ügyfélvesztés-minimalizálás
- Hogyan lehetséges optimalizálni a szoftverek minőségét?
- Elektronikus jegyeladási rendszer a Jászkun Volánnál
- Minősített tesztmérnök oktatás indult
- Az Alvicom segítségével gyorsított az MKB BANK
- Automatikus banki ellenőrző rendszer az UniCreditnél
- Megújította internetes ügyfélszolgálatát a Fővárosi Vízművek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.